هماهنگی بانکها با وزیر آموزش و پرورش برای ساخت و تجهیز مدارس

هماهنگی بانکها با وزیر آموزش و پرورش برای ساخت و تجهیز مدارس

هماهنگی بانکها با وزیر آموزش و پرورش برای ساخت و تجهیز مدارس سی وسومین نشست مشترک مدیران عامل نظام بانکی کشور با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست که با حضور محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق رفاه عشایر روستایی، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس و محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران و سایر مدیران عامل نظام بانکی کشور برگزار شد، در خصوص کمک به ساخت ، بازسازی و تجهیز مدارس کشور مطالبی عنوان شد.
در ادامه این جلسه محمدرضا حسین زاده ضمن ارائه گزارشی از مشارکت بانک های کشور در مدرسه سازی گفت: اگر همه بانک ها مکلف باشند که از بودجه قرض الحسنه مبالغی را صرف مدرسه سازی کنند، به مرور زمان این مشکل حل خواهد شد.
در این جلسه پرویزیان رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری و خصوصی اظهار داشت: جایگاه وزارت آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است زیرا جامعه ای که در آینده ساخته می شود تنها دریچه ورود آن آموزش و پرورش است .
گفتنی است در این جلسه مدیرعامل صندوق رفاه عشایر روستایی از همکاری و همراهی بانک های کشور در ساخت و تجهیز مدارس تقدیر کرد.
در پایان مراسم نیازهای مشتریان در ایام پایانی سال و مسائل شبکه بانکی بررسی و راهکارهایی جهت رفع نیاز مشتریان مطرح شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.