رضايت حداكثري مردم از خدمات نوين بانك شهر

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خبر داد:

رضايت حداكثري مردم از خدمات نوين بانك شهر

شنبه, اوت 20, 2016 - 12:51 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، با اشاره به موفقیت‌های بانك شهر، گفت: ارائه تمامي خدمات بانكي به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، قاسم احمدي‌لاشكی با اشاره به خدمات بانك شهر به شهروندان، گفت: ارايه خدمات نوين بانكي از سوي اين بانك در نقاط مختلف كشور، منجر به رضايتمندي بالايي در شهروندان شده است.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌ كه خدمات دهي در سطح كشور از سوي بانك شهر نشان‌دهنده فراگيري خدمات اين بانك است، افزود: خوشبختانه اين بانك توانسته تمامي نيازهاي مردم از سيستم بانكي را بدون مراجعه به شعب برطرف كند.

اين نماينده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: ايجاد شهرنت‌هاي بانك شهر در شهرستان‌هاي محروم كشور حركت اين بانک را در محور مشتري‌مداري و دولت الكترونيك نشان می‌دهد.

احمدي‌لاشكي با اشاره به حضور فعال بانك شهر در كنار شهرداري‌ها، تصريح كرد: حضور پررنگ بانك شهر در پروژه‌هاي عمراني شهرها تاكنون توفيقات بسياري را رقم زده است.

وي با بيان اين ‌كه بسياري از پروژه  هاي نيمه  تمام شهري با حضور بانك شهر تكميل شده است، گفت: بانك شهر براي كمك به عمران كشور، حتي شهرستان‌هاي كوچك را نيز مركز توجه قرار داده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.