کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتريان منجر مي شود

کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتريان منجر مي شود

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب استان کرمانشاه بيان داشت: کاهش بروکراسي به افزايش رضايتمندي مشتريان منجر مي شود و همه كاركنان بايد براي جلب رضايت حداكثري مشتريان، مراجعين و متقاضيان خدمات بانكي تلاش نمايند.

به گزارش دیوان اقتصاد، امامی در جمع همکاران مدیريت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاري بانک قرار دارد و مديران سازمان تلاش مي کنند تا با راه اندازي سامانه هاي مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعين ميزان بروکراسي را كاهش دهند.
وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده هاي تسهيلاتي بهترين تبليغ براي بانک است؛ با اين حال بايد به رعايت بهداشت اعتباري توجه شود تا مطالبات بانک افزايش پيدا نکند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.