سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مشتری محوری بانک ملی ایران برگزار و در آن راهکارهای شناسایی شده در حوزه خدمترسانی متناسب به مشتریان تشریح شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی تمام منابع داده ای و راه های ممکن برای پیشبرد اولین و اساسی ترین پروژه تعریف شده یعنی اعتباربخشی به داده های مشتریان، خاطر نشان کرد: واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند.
هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز در این جلسه همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.
کمیته مشتری محوری به منظور جاری سازی استراتژی های بانک در حوزه «مضمون استراتژیک مشتری محوری» و با هدف نظارت بر راهکارهای حوزه مشتری محوری ایجاد شده است.
اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غايي مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان و طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگیهای مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 603,200 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 470,150,000 | |
سکه تمام | 414,850,000 | |
سکه نیم | 255,000,000 |