توسعه آموزش شبکه فروش در دستور کار بیمه سینا

توسعه آموزش شبکه فروش در دستور کار بیمه سینا

توجه به عناصر مختلف بازاریابی و فراگیری روش‌های آن از الزامات موردنیاز نمایندگان است و بر همین اساس، موضوع توسعه آموزش شبکه فروش در دستور کار قرارگرفته است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، این بخشی از صحبت‌های مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌‌مدیره بیمه‌سینا در مراسم بازدید از شعبه همدان و بررسی عملکرد این شعبه بود.

رضا جعفری در این بازدید گفت: اجرای برنامه استراتژیک پنج‌گانه و حرکت همه‌ ارکان در راستای آن از مهم‌ترین دلایل توفیق شرکت در سال ۹۸ بود و مجمع آن‌هم اخیرا با موفقیت و جلب رضایت سهامداران به کار خود پایان داد.

مدیرعامل بیمه سینا رشد عملکرد شعبه همدان در ۶‌ ماه را قابل‌تقدیر دانست و گفت: شاخص‌های عملکردی این شعبه ازجمله تولید حق بیمه ۴۸ درصد رشد داشته و درعین‌حال نسبت خسارت با کاهش قابل‌توجهی به عدد ۴۷درصد رسیده است، ضمن اینکه بیشترین رشد این شعبه در این دوره زمانی در رشته مهندسی بوده است.

وی نرخ بازده سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت را بیش از شاخص بازار عنوان کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری صحیح و علمی از فرصت به وجود آمده در بازار سرمایه و همچنین تقویت سرمایه‌گذاری‌های بانکی، بازدهی مطلوبی عاید شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای، شفافیت و امانت‌داری در فعالیت‌های بیمه‌گری بیان کرد: توجه به عناصر مختلف بازاریابی و فراگیری روش‌های آن از الزامات موردنیاز نمایندگان است و بر همین اساس، موضوع توسعه آموزش شبکه فروش در دستور کار قرار گرفته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.