در شرايط همه گيري كرونا، همراه بانك پاسارگاد كاربران خود را از مراجعه به شعب بانك ها بي نياز كرده است.
همراه بانك پاسارگاد راهي براي دورزدن كرونا
همراه بانك پاسارگاد راهي براي دورزدن كرونا
به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولي مالي، اين روزها كه پديده نوظهوري به نام ويروس كرونا تمام مناسبات اجتماعي بشر را دستخوش تغيير كرده و مراجعات حضوري به ادارات و بانك ها به حداقل رسيده است، اهميت بانكداري الكترونيك و ارائه خدمات بانكي غيرحضوري بيش از پيش اهميت يافته است.
در اين ميان بانك ها به دليل نوع و تعدد خدماتي كه ارائه مي دهند، بيش از گذشته در حال ارتقا سيستم خدمات دهي از راه دور هستند و همراه بانكها اين روزها طرفداران و مشتريان بيشتري يافته اند. نرم افزار ارائه شده توسط بانك ها هر چه ايمن تر و كاربرپسندتر بوده و با نيازهاي مشتريان تطابق بيشتري داشته باشد، بيشتر مورد استقبال قرار مي گيرد.
در اين راستا همراه بانك پاسارگاد كه با تلاش نخبگان علمي كشور در مجموعه گروه مالي پاسارگاد تهيه شده و توسعه يافتهاست، با ارايه امكانات كاربردي، تا حد زيادي نياز به مراجعه حضوري به شعبه ها را مرتفع ساخته و به معناي واقعي يك بانك هميشه بيدار و همواره در دسترس نشان دادهاست. اين سامانه علاوه بر ارايه خدمات متنوع، به لحاظ طراحي مناسب و سهولت در استفاده، مورد توجه و استقبال مشتريان قرار گرفتهاست.
سامانه همراه بانك پاسارگاد از پنج بخش اصلي شامل خدمات سپرده، خدمات كارت، تسهيلات، پيگيري و ساير خدمات تشكيل شدهاست كه در هر بخش نيز امكانات متنوعي در اختيار مشتريان قرار داده شدهاست.
در بخش خدمات سپرده امكاناتي از قبيل مشاهده فهرست و جزئيات سپرده ها (موجودي، شبا و ...)، امكان فيلتر پيشرفته سپرده-ها، مشاهده گردش حساب سپرده ها، پرداخت قبض، انتقال وجه بين سپرده هاي خود، انتقال وجه به سپرده هاي ديگر (ساير مشتريان در بانكپاسارگاد)، انتقال وجه بين بانكي (از طريق شبا) و ... وجود دارد.
در قسمت خدمات كارت امكان خريد شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبض، اعلام موجودي كارت، دريافت گردش تراكنش هاي كارت، تغيير رمز دوم، مسدود كردن كارت، ذخيره يا عدم ذخيره CVV2 درگوشي به انتخاب كاربر، دريافت رمز پويا، كپي كردن رمز پويا و... در اختيار مشتريان و استفادهكنندگان از خدمات سامانه همراه بانك پاسارگاد قرار داده شدهاست.
در قسمت تسهيلات، امكان مشاهده ليست تسهيلات، پرداخت قسط و پرداخت قسط ديگران ارايه ميشود. همچنين امكان جستجو و مشاهده گزارش وضعيت تمام تراكنشهاي انجام شده از طريق گوشي تلفنهمراه شامل: انتقالوجه )سپرده(، پرداخت قسط، موجودي، پرداخت قبض، خريد شارژ )كارت(، انتقال وجه )كارت) در قسمت پيگيري سامانه همراه بانك پاسارگاد بصورت آفلاين در اختيار مشتريان قرار داده شدهاست.
بدين ترتيب مشتريان بانك پاسارگاد مي توانند بدون نياز به مراجعه حضوري تمام كارهاي بانكي خود را از منزل يا محل كار خود و فقط با گوشي تلفن همراه انجام دهند.
نكته قابل توجه كه تكميل كننده ي خدمات جامع ارائه شده توسط اين همراه بانك مي باشد، آموزش استفاده از كليه خدمات آن مي باشد. بانك پاسارگاد در راستاي حفظ سلامت جامعه و تكميل خدمات همراه بانك خود اقدام به ارائه آموزش مجازي خدمات همراه بانك پاسارگاد نموده است.
گفتني است: استفاده كنندگان از همراه بانك پاسارگاد مي توانند با مراجعه به سايت اين بانك به آدرس https://www.bpi.ir/elearning از آموزش هاي لازم بهره مند شوند. همچنين مركز مشاوره و اطلاعرساني اين بانك به شماره 82890 آمادهي ارايهي اطلاعات بيشتر به مشتريان است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد