موفقیت و دوام سازمان‌ها به عملکرد روابط عومی ها وابسته است

مدیرعامل بیمه “ما”:

موفقیت و دوام سازمان‌ها به عملکرد روابط عومی ها وابسته است

حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه” ما” با تبریک ۲۷ اردیبهشت – روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان این عرصه، موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی را به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته دانست.

به گزارش دیوان اقتصاد،متن کامل پیام مدیرعامل بیمه”ما” بدین شرح است:

بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات نمایانگر اخلاق، تعهد ، تخصص ، صداقت،  علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده و به گونه ای است که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

در عصر ارتباطات که شهروندان به عنوان خبرنگار در گردش اطلاعات  و تولید خبر ایفای نقش می کنند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد چراکه تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا، با برنامه، هدفمند و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

صنعت بیمه به عنوان زمینه ساز آرامش خاطر و امنیت روانی جامعه باید در مسیر همگانی سازی حرکت کند؛  روابط عمومی ها نیز برای اعتلای فرهنگ بیمه باید با نقش آفرینی و پرهیز از بزرگنمایی از خدمات این صنعت دفاع کنند که  این امر مستلزم عزم همه جانبه است و یک کار جمعی را می طلبد. روابط عمومی های صنعت بیمه می توانند با استفاده از ابزارهای مدرن ارتباطی دیدگاه های مردم و مسئولان را نسبت به صنعت بیمه آسیب شناسی کرده و با اعتماد سازی در خصوص بیمه، معرفی خدمات بیمه ای به مردم و اقناع افکار عمومی برای خرید به منظور جبران خسارت ها، به توسعه فرهنگ بیمه کمک کنند.

روابط عمومی بیمه “ما” در سال های گذشته با موفقیت های مستمر اعم از  کسب عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه در سه دوره متوالی، حضور به عنوان دبیر و داور در بیست و ششمین همایش رو ملی بیمه، کسب عنوان روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات فرهنگی در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کل کشور ، حضور فعال در نواخته شدن زنگ ملی بیمه به رغم گسترش ویروس کویید ۱۹   و همراهی در رویدادهای فرهنگی و انجام مسئولیت اجتماعی، تلاش سازنده و تعصب کم نظیرش را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه و تحقق پیام روابط عمومی ایفا کرد.

به همین دلیل و به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، به همه همکاران خود در روابط عمومی بیمه “ما” و همه فعالان سخت کوش جامعه روابط عمومی صنعت بیمه که با هم اندیشی و همسویی در راستای تحقق اهداف تبیین شده سازمان ها فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.