قابلیت‌های بانکداری الکترونیک و خدمات tobank در غرفه بانک گردشگری

قابلیت‌های بانکداری الکترونیک و خدمات tobank در غرفه بانک گردشگری

قابلیت‌ها و دستاوردهای بانکداری الکترونیک بانک گردشگری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و خدمات TOBANK در غرفه بانک گردشگری در نمایشگاهی که در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دایر شده است، به متقاضیان معرفی می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، کارشناسان شعبه مجازی بانک گردشگری در نمایشگاه تخصصی همایش، دستاوردها، قابلیت ها و انواع خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن tobank را با توضیحات کامل معرفی کرده اند.

اپلیکیشن tobank خدماتی همچون احراز هویت در کمتر از ۳ دقیقه، دریافت رمز اینترنتی و موبایل بانک، خرید سفته آنلاین، درخوست وام قرض‌الحسنه ازدواج، درخواست کارت هدیه شخصی‌سازی شده و چندین نوع خدمت دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) و شرکت دانش‌بنیان ایده پرداز دانش نوین آرشام (ایپام) نیز در غرفه بانک گردشگری حضور دارند.

بر اساس این گزارش، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان “ارزش‌آفرینی دیجیتال” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام بانک مرکزی و همچنین صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از ۵۰ بانک و شرکت فعال در این حوزه، در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.