اجرای طرح جدیدی در شعب بانک دی در جهت تکریم مشتریان

برای نخستین بار در نظام بانکی انجام شد

اجرای طرح جدیدی در شعب بانک دی در جهت تکریم مشتریان

دوشنبه, فوریه 20, 2017 - 14:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک دی با رویکرد تکریم مشتریان و حفظ شان و جایگاه آنان برای نخستین بار در نظام بانکی طرح جدیدی را در شعب خود به مرحله اجرا درآورد که با استقبال مواجه شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در سال 1395 بانک دی برای نخستین بار در نظام بانکی در شعب خود خودکارهای مورد استفاده مشتریان را بدون زنجیر و در جاخودکاری شکیلی در اختیار مشتریان قرار داد.

این طرح که با رویکرد تکریم مشتریان و حفظ شان آنان ابتدا به صورت پایلوت در 11 شعبه عملیاتی شد، پس از مواجه شدن با اقبال عمومی و موفقیت در کلیه شعب بانک به اجرا درآمد.

بر این اساس خودکارهایی با رنگ و لوگوی سازمانی بانک دی بدون اتصال به جاخودکاری برای سهولت در بهره‌برداری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

با وجود اینکه این خودکارها بدون زنجیر و محدودیت در جاخودکاری مناسبی در اختیار مشتریان قرار دارد اما اغلب آنان پس از استفاده خودکار را در جایگاه قرار می‌دهند.

گفتنی است این طرح نه یک برنامه تبلیغاتی و نه یک اقدام اساسی در راستای تکریم مشتریان، بلکه وظیفه‌ای فراموش شده ای است که برای نخستین بار در بانک دی اجرایی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.