تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام تبریک رحیم سرهنگی بدین شرح  است 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران ساعی، پرتلاش و بی ادعای عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت ارزشمند گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. روابط عمومی ها به مثابه سکان داران ارگان ها و نهادها، نقش زیادی در تعالی سازمان ها دارند.

در فضای پر چالش این عصر که بر بستر ارتباطات پیش می رود روابط عمومی تنها یک علم نیست بلکه تلفیقی از دانش و هنر است. هنر برقراری ارتباط و تعامل سازنده با همه ذینفعان در کنار انجام مسئولیت های ذاتی.

27 اردیبهشت ماه فرصت ارزشمندی است برای بیان اهمیت نقش روابط عمومی ها در تعالی سازمان ها و جوامع. ضمن تبریک این روز به فعالان این حوزه، امیدوارم مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با تکیه بر توانمندی همکاران و با ایجاد همدلی با سایر اصحاب رسانه، با نگاهی تعامل گرایانه، به عنوان یک روابط عمومی اثر گذار، مقتدر و خدمتگزار برای کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش باشد.      

   
                               رحیم سرهنگی 

   رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.