مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکتهای بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
جلب رضایت بیمهگزاران از ماموریتهای اصلی شبکه فروش بیمه سامان
جلب رضایت بیمهگزاران از ماموریتهای اصلی شبکه فروش بیمه سامان
به گزارش دیوان اقتصاد، “احمدرضا ضرابیه” در دیدار روسای شعب سراسر کشور با تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه در رشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.
عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.
در ادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزار شد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 161,770 | |
دلار | - | 590,550 |
لیر | 17,400 | |
پوند | 775,000 | |
یوان | 83,300 | |
یورو | 654,700 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 436,250,000 | |
سکه تمام | 386,850,000 | |
سکه نیم | 237,600,000 |