خدمات حضوری در دفاتر پستی و پیشخوان ارائه می‌شود

خدمات حضوری در دفاتر پستی و پیشخوان ارائه می‌شود

چهارشنبه, اوت 16, 2017 - 14:35 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای تکلیف برنامه ششم آیین‌‌نامه‌ای تدوین شده که سازمان‌ها را مکلف می‌کند، خدمات را به صورت الکترونیکی یا از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان ارائه دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسین مهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برنامه ششم توسعه ارائه خدمات دولتی به مردم را به صورت غیرحضوری یا از طریق دفاتر ارائه خدمات تکلیف کرده است.

وی گفت: برای اجرایی شدن این تکلیف اخیراً آیین‌‌نامه‌ای در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین شده که سازمان‌ها را مکلف می‌کند خدمات خود را به صورت الکترونیکی یا از طریق دفاتر پستی یا از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا مردم به خدمات دولت دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در حال ساماندهی دفاتر ICT روستایی برای اضافه شدن به شبکه ارائه خدمات دولتی هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: این آیین‌نامه برای شرکت ملی پست ارسال شده تا نظرات ما نیز بر آن اضافه شود و در نهایت برای تصویب به هیأت دولت ارسال خواهد شد.

مهری گفت: با جهت‌گیری خدمات به سمت الکترونیکی شدن کسب و کارهای حضوری ارائه خدمات از جمله دفاتر پیشخوان دولت با تهدید روبه‌رو است که باید کمک کنیم که این دفاتر بیش از این آسیب نبینند.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت یکی از بازوهای توانمند شرکت ملی پست در ارائه خدمات هستند که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری سنگینی در آنها انجام داده و اشتغال‌ زیادی را ایجاد کرده‌اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.