ادغام فناوری SmartThings با محصولات سامسونگ ارتقای زندگی متصل

ادغام فناوری SmartThings با محصولات سامسونگ ارتقای زندگی متصل

سامسونگ الکترونیکس به تازگی جزئیات بیشتری در مورد ادغام نرم‌افزار SmartThings Hub با منتخبی از تلویزیون‌های هوشمند، مانیتورهای هوشمند و یخچال‌های Family Hub خود در سال 2022 را اعلام کرد. SmartThings فناوری برتر سامسونگ است که با متصل کردن دستگاه‌ها، اینترنت اشیا را توسعه می‌دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد،سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2022 اطلاعات جدیدی را در این مورد اعلام کرد که طی این ادغام، نرم‌افزار SmartThings Hub امکان اتصال و کنترل یکپارچه را فراهم می‌کند و محصولات سامسونگ را به عنوان مرکز فرماندهی خانه مدرن قرار می‌دهد. با ارائه نقاط ورود جدید به زندگی متصل برای ده‌ها میلیون خانه، مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنند.

مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری مایل به پذیرش تجربه متصل در خانه‌های خود هستند که این اتفاق پیامدها‌یی همچون رشد انفجاری و پذیرش صنایع انبوه را به همراه دارد. براساس نظرسنجی «اتصال و ترندهای موبایل 2021» که توسط موسسه دیلویت (Deloitte) منتشر شده است، خانواده‌های ایالات متحده به طور متوسط 25 دستگاه متصل دارند و مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای سهولت استفاده، قابلیت ارتباط و سازگاری با دیگر دستگاه‌ها و صرفه‌جویی در هزینه را در زمان خرید یک محصول در اولویت قرار می‌دهند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.