معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در نشست صمیمی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار عرصه لوازم خانگی گفت: رویکرد فولاد مبارکه در سه سال اخیر به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه رفته و یکی از دلایل اصلی این امر نیز مطالبات صنعت لوازم خانگی بوده است.
حرکت به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه در فولاد مبارکه
حرکت به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه در فولاد مبارکه
به گزارش دیوان اقتصاد، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در نشست صمیمی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار عرصه لوازم خانگی گفت: فولاد مبارکه اگر افتخاری دارد، این افتخار را مرهون تلاشهای همه صنعتگران و به ویژه صنعتگرانی است که در دهه ۶۰ این صنعت بزرگ و حیاتی به ما تحویل دادند.
وی افزود: صنعت لوازم خانگی با گردش مالی ۶.۵ میلیارد دلار و اشتغال آفرینی مستقیم و غیر مستقیم ۵۰۰ هزار نفری جزو مشتریان اصلی ما است.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: رویکرد فولاد مبارکه در سه سال اخیر به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه رفته و یکی از دلایل اصلی این امر نیز مطالبات صنعت لوازم خانگی بوده است.
حیدری تصریح کرد: پروژه توسعه ورق سرد و راهاندازی خط تولید ورقهای رنگی به ظرفیت ۱۲۰ هزار تن که قرارداد انجام شده، ساخت تجهیزات آغاز شده و امیدوارم در ماه های آتی این تجهیزات وارد کشور شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با این نشست گامی جدی در توسعه ارتباط با فعالان صنعت لوازم خانگی برداریم.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه افزود: امروز در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی صنعت لوازم خانگی دغدغههای فعالان این صنعت را شنیدم، بخشی از دغدغه ها از جنس محصول کیفی، بخشی تامین بهنگام و به موقع نیاز مشتریان و بخشی تامین مالی مشتریان است؛ لذا طی ۲ ماه گذشته در زمینه تامین مالی گامهایی را برداشته ایم و اعتقاد داریم این حمایت حمایت از مردم است و در صورت نیاز ادامهدار خواهد بود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد