قدردانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از شرکت بیمه معلم

قدردانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از شرکت بیمه معلم

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌های مرزی، نهم مهرماه سال جاری از اقدامات شرکت بیمه معلم در ایام مراسم اربعین‌حسینی‌(ع) تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، این جلسه با حضور محسن پورکیانی دبیرکل، عباس‌حقیقی‌رئوف معاون و محمد‌محسن‌طباخ‌ها مدیر برنامه‌ریزی و نوآوری سندیکای بیمه‌گران و هیئت رئیسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه و همدان  به صورت آنلاین برگزار شد.

طی این نشست دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از تلاش‌ها و اقدامات شرکت بیمه معلم در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

پورکیانی با اشاره به اهمیت پوشش‌های بیمه‌ای در سفرهای زیارتی، به نقش کلیدی بیمه معلم در تأمین آرامش خاطر زائران اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه معلم با ارائه خدمات متنوع و مناسبی مانند برپایی موکب‌ها و مراکز خدمات‌رسانی در داخل و خارج از مرزهای کشور ، توانسته است به زائران اربعین کمک کند تا با اطمینان بیشتری سفر خود را انجام دهند.

وی با تاکید به همکاری‌های مؤثر این شرکت با سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای تسهیل خدمات بیمه‌ای برای زائران بیان داشت: این نوع همکاری‌ها نه تنها به افزایش رضایت زائران کمک کرده، بلکه موجب ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای در کشور نیز شده است.

پورکیانی با بیان اینکه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها به عنوان بازوی اجرایی سندیکای بیمه گران در مناسبت‌ها و موضوعات مختلف توانسته‌ نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سندیکا و صنعت بیمه کشور ایفا کند، بر ضرورت تقویت این ظرفیت و ایجاد هم‌افزایی بیشتر به ویژه در ایام اربعین طی سال‌های پیش رو تاکید کرد.

در پایان پورکیانی از تمامی شرکت‌های بیمه که در سازماندهی و ایجاد هماهنگی در استقرار اکیپ‌های پرداخت خسارت سیار و همچنین برپایی موکب‌های خدمت‌رسانی، به زائران اربعین حسینی نقش داشتند، قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.