آغاز به‌کار سمپوزیوم فولاد 1403در کیش

آغاز به‌کار سمپوزیوم فولاد 1403در کیش

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت فولاد کشور از امروز در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بیــست و ششمین همــايش پژوهشگران صنعت فولاد با هدف ايجاد زمينه مساعد براي برقراري ارتباط ميان دست اندرکاران صنعت فولاد كشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران و به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با موضوع «فناوری های موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز» در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

بررسی راهکارهای عبور از فناوری های موجود به سمت تولید فولاد سبز، چالش ها و فرصت های موجود و روش های افزایش ابتکار و نوآوری به منظور تسریع در مسیر تولید و بهره گیری از فناوری های موجود و نوآورانه برای بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز از محورهای برپایی این سمپوزیوم است.

این همایش با حضور تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن و سندیکاهای تولیدی، علمی و شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی تا سوم آبان در جزیره کیش ادامه دارد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی فولاد 1403 نیز یکم تا سوم آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش از ساعت 17 تا 22 میزبان علاقمندان به این صنعت است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.