اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان

بهاری‌فر تأکید کرد:

اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان

بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، در حاشیه همایش بین‌المللی "بیمه و توسعه" در پنلی با عنوان "تأثیر فرهنگ و نهادسازی در افزایش رضایتمندی مشتریان" حضور فعال داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در حاشیه این همایش که با حضور جمعی از متخصصان و مدیران ارشد صنعت بیمه کشور برگزار شد، دکتر بهاری فر بر اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان تأکید کرد. ایشان با اشاره به اینکه اعتماد مشتریان سرمایه اصلی هر شرکت بیمه‌ای است ، بر ضرورت ایجاد یک فرهنگ مشتری مداری قوی در تمامی سطوح سازمان تأکید نمود.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا همچنین به نقش آموزش و توسعه منابع انسانی در بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان اشاره کرد و بر لزوم به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های کارکنان در راستای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان تأکید نمود.

در ادامه ، بهاری فر به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در شرکت بیمه حکمت صبا در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان پرداخت. ایشان با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های نوین ارتباط با مشتری و بهبود فرآیندهای رسیدگی به شکایات ، بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و شفاف تأکید کرد.

گفتنی است در این پنل همچنین دکتر جباری مدیرعامل شرکت بیمه ایران ، مبرقعی عضو هیئت مدیره بیمه ایران ، داورپناه مدیرعامل بیمه اتکایی تهران و دکتر فرزان خامسیان عضو هیئت علمی و مدیرگروه پژوهش عمومی پژوهشکده بیمه حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.