بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، در حاشیه همایش بینالمللی "بیمه و توسعه" در پنلی با عنوان "تأثیر فرهنگ و نهادسازی در افزایش رضایتمندی مشتریان" حضور فعال داشت.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان
اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، در حاشیه این همایش که با حضور جمعی از متخصصان و مدیران ارشد صنعت بیمه کشور برگزار شد، دکتر بهاری فر بر اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. ایشان با اشاره به اینکه اعتماد مشتریان سرمایه اصلی هر شرکت بیمهای است ، بر ضرورت ایجاد یک فرهنگ مشتری مداری قوی در تمامی سطوح سازمان تأکید نمود.
مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا همچنین به نقش آموزش و توسعه منابع انسانی در بهبود خدماترسانی به مشتریان اشاره کرد و بر لزوم بهروزرسانی دانش و مهارتهای کارکنان در راستای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان تأکید نمود.
در ادامه ، بهاری فر به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در شرکت بیمه حکمت صبا در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان پرداخت. ایشان با اشاره به راهاندازی سامانههای نوین ارتباط با مشتری و بهبود فرآیندهای رسیدگی به شکایات ، بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و شفاف تأکید کرد.
گفتنی است در این پنل همچنین دکتر جباری مدیرعامل شرکت بیمه ایران ، مبرقعی عضو هیئت مدیره بیمه ایران ، داورپناه مدیرعامل بیمه اتکایی تهران و دکتر فرزان خامسیان عضو هیئت علمی و مدیرگروه پژوهش عمومی پژوهشکده بیمه حضور داشتند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 231,580 | |
دلار | - | 843,050 |
لیر | 23,600 | |
پوند | 1,053,000 | |
یوان | 117,800 | |
یورو | 875,900 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 638,900,000 | |
سکه تمام | 602,800,000 | |
سکه نیم | 350,000,000 |