ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه نوین خبر داد:

ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح

محمد باباکردی، مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه نوین، درباره تجربه مشتری از فرآیند فروش تا پرداخت خسارت پرداخت و ظرفیت‌های جدید این شرکت با اشاره به محصول «اتوپلاس» و خدمات ویژه‌ای که به بیمه‌گذاران بیمه بدنه و شامل کارت اشتراک امداد خودرو رایگان ارائه می‌دهد، از تأثیر مثبت این خدمات بر رضایت مشتریان گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، باباکردی همچنین به اپلیکیشن بازدید اولیه اشاره کرد که فرآیند صدور بیمه‌نامه بدنه را تسریع می‌کند و افزود که پرداخت خسارت آنلاین تا پایان بهار سال ۱۴۰۴ راه اندازی خواهد شد.

وی تأکید کرد که هدف بیمه نوین ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتریان است تا تجربه‌ای مثبت و ماندگار از خدمات بیمه‌ای ایجاد کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.