محمد باباکردی، مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین، درباره تجربه مشتری از فرآیند فروش تا پرداخت خسارت پرداخت و ظرفیتهای جدید این شرکت با اشاره به محصول «اتوپلاس» و خدمات ویژهای که به بیمهگذاران بیمه بدنه و شامل کارت اشتراک امداد خودرو رایگان ارائه میدهد، از تأثیر مثبت این خدمات بر رضایت مشتریان گفت.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین خبر داد:
ارتقای تجربه مشتری از فروش تا پرداخت خسارت به بالاترین سطح

به گزارش دیوان اقتصاد، باباکردی همچنین به اپلیکیشن بازدید اولیه اشاره کرد که فرآیند صدور بیمهنامه بدنه را تسریع میکند و افزود که پرداخت خسارت آنلاین تا پایان بهار سال ۱۴۰۴ راه اندازی خواهد شد.
وی تأکید کرد که هدف بیمه نوین ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتریان است تا تجربهای مثبت و ماندگار از خدمات بیمهای ایجاد کند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 253,380 | |
دلار | - | 918,900 |
لیر | 25,400 | |
پوند | 1,171,600 | |
یوان | 127,900 | |
یورو | 970،600 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 760,050,000 | |
سکه تمام | 714,900,000 | |
سکه نیم | 428,000,000 |