هشدار بانک ملی به مشتریان برای افزایش کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی

هشدار بانک ملی به مشتریان برای افزایش کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی

بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست دارد با توجه به بکارگیری روش های متعدد کلاهبرداری بر بستر اینترنت و فضای مجازی از طریق پیام رسان‌های داخلی و خارجی، علاوه بر آشنایی با ترفندهای جدید و مقابله با آنها، موارد را به ‌سرعت به پلیس فتا گزارش دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، اخیرا سودجویان با اخاذی از متقاضیان تسهیلات، بر بستر فضای مجازی و ارائه قرارداد جعلی ممهور به مهر شعبه مرکزی اقدام به فریب و کلاهبرداری از مشتریان با می کنند.

برهمین اساس کلاهبرداران و سودجویان با فریب متقاضیان  اخذ تسهیلات در بستر فضای مجازی و پیام رسان های بومی و غیربومی در قبال ارائه قرارداد جعلی تسهیلات بانک ملی ایران  مبالغی از مشتریان اخاذی می کنند.

لذا بانک ملی ایران از مشتریان متقاضی تسهیلات درخواست دارد نسبت به کلاهبرداری های این قبیل از سودجویان هوشیار باشند.

گفتنی است، مشتریان می توانند برای آگاهی از شرایط و طرح های اخذ تسهیلات به شعب، سایت و مبادی اطلاع رسانی رسمی بانک ملی ایران  مراجعه کنند.

مشتریان این بانک می توانند با عضویت در سامانه بام از طرح امتیازی «مهربانی ملی» بهره مند شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.