مدیرعامل بانک ملی در حاشیه بازدید از شعبه های مرکزی و سعدی بر نقش محوری شعب در ارائه خدمات بانکی و جلب رضایت مشتریان تأکید کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
شعب بانک ملی در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم
شعب بانک ملی در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل نجارزاده، به همراه اعضای هیات مدیره ، در آستانه فرا رسیدن سال نو از شعب مرکزی و سعدی بازدید کرد.
این بازدید که با هدف بررسی عملکرد و فعالیتهای شعب پر مخاطب مناطق مرکزی پایتخت صورت گرفت، فرصتی بود تا مدیرعامل از نزدیک در جریان اقدامات و تلاشهای کارکنان در روزهای پایانی سال قرار گیرد و رهنمودهایی برای بهبود خدمات ارائه دهد.
نجارزاده در جریان این بازدید، شعب را ستون اصلی فعالیتهای بانک ملی ایران توصیف و اظهار کرد: تمام زحمات و دستاوردهای بانک بر دوش شعب استوار است و اینجاست که خدمات و محصولات ما به دست مشتریان میرسد.
وی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، افزود: شعب باید در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم باشند و مشتریمداری را به عنوان اصل اساسی در اولویت قرار دهند.
مدیرعامل بانک ملی همچنین بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه محصولات بانکی تأکید کرد و ادامه داد: ضروری است همکاران عزیز با تلاش مضاعف، نقش خود را در تحقق اهداف بانک به بهترین شکل ایفا کنند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 269,040 | |
دلار | - | 978,600 |
لیر | 26,900 | |
پوند | 1,276,000 | |
یوان | 136,200 | |
یورو | 1،073،600 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 994,050,000 | |
سکه تمام | 898,950,000 | |
سکه نیم | 605,000,000 |