كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

رئیس کل بیمه مرکزی:

كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

تولید پیام‌های مرتبط با ظرفیت‌های سازمانی به ذینفعان بر عهده روابط عمومی‌هاست.

به گزارش دیوان اقتصاد، پرویز خوشکلام خسروشاهی با تأکید بر نقش موثر رسانه‌های گروهی در این خصوص به اهمیت روابط عمومی‌ها در تولید پیام برای مخاطبان در کنار رسانه‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی‌های صنعت بیمه باید با تولید پیام‌های صریح، شفاف، ساده، اثرگذار، بامحتوا و دقیق، به مخاطبان و ذینفعان صنعت بیمه در تصمیم‌گیری‌های آنها کمک کرده و تصویری صحیح از صنعت بیمه به آنها نشان دهند. نقش روابط عمومی‌ها کمک به تصمیم‌گیری صحیح توسط مردم در حوزه فعالیت سازمان متبوع عین حفظ مصالح مشروع آن است نه القای منویات خود به آنان.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها و مخاطبان، خاطرنشان کرد: اگر پیام‌های روشن و کاربردی در مجموعه‌های روابط عمومی با ایده‌ها و تکنیک‌های جذاب و موثر به گوش مخاطبان برسد مسیر توسعه صنعت بیمه هموارتر خواهد شد. روشن است که در این مسیر می‌توان از ظرفیت غنی رسانه‌های تخصصی نیز در تولید و انتشار این پیام‌ها بهره‌مند شد.

گفتنی است آیین قدردانی از خانواده روابط عمومی صنعت بیمه به بهانه هفته ارتباطات به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شد.

در این برنامه مدیران ادوار روابط عمومی بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.