آمادگی کامل بیمه آسیا برای ارائه تمام خدمات بیمه‌ای به مشتریان در اسرع وقت

مدیرعامل تاکید کرد:

آمادگی کامل بیمه آسیا برای ارائه تمام خدمات بیمه‌ای به مشتریان در اسرع وقت

با وجود بروز شرایط خاص در کشور، شرکت بیمه آسیا آمادگی کامل برای ارائه کلیه خدمات بیمه ای به مشتریان با سرعت و دقت لازم را در سراسر کشور به ویژه در واحدهای پرداخت خسارت دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجتبی حیدری نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل با بیان این نکته گفت: بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور، همواره همراه و همدل بیمه گذاران خود در تمامی شرایط به خصوص وضعیت کنونی است.
حیدری تاکید کرد: یکی از وظایف شرکت های بیمه، اطمینان بخشی به عموم جامعه و مشتریان خود است و در این راستا بیمه آسیا با شیفت بندی شعب کشیک در سراسر کشور و فعال بودن کلیه واحدهای پرداخت خسارت، در صورت بروز هرگونه حادثه، آماده ارائه خدمات با دقت و سرعت می باشد.
مدیرعامل بیمه آسیا بزرگترین سرمایه شرکت را حسن اعتماد و وفاداری مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت اول شرکت در این شرایط سخت و دشوار کشور، حفظ آرامش بیمه گذاران است، لذا تمامی ارکان شرکت به ویژه کارکنان ضمن حضور موثر، خدمت رسانی همدلانه را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند.
حیدری در بازدید از برخی شعب بیمه آسیا ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شرکت، خاطر نشان کرد: کلیه واحدهای پرداخت خسارت در حال خدمت رسانی سریع به مراجعین هستند و خسارت زیاندیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت منصفانه محاسبه و پرداخت می شود، لذا اطمینان کامل داریم که هیچ گونه اختلالی در ارائه خدمات بیمه ای به مردم کشور عزیزمان به وجود نخواهد آمد.
گفتنی است در این بازدیدها مدیرعامل بیمه آسیا از نزدیک بر نحوه ارائه خدمات به بیمه گذاران نظارت کرد و با مسئولان واحدهای پرداخت خسارت در خصوص راهکارهای تسریع امور بیمه ای به گفتگو پرداخت. همچنین مشتریان شرکت از نحوه برخورد، سعه صدر و حسن رفتار کارکنان اظهار خرسندی و قدردانی کردند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.