رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک پاسارگاد روز شنبه ۳۱ خرداد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد و اعلام کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به کارت های متصل به حساب های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.

دارندگان این کارت ها می توانند نسبت به خرید از درگاه های اینترنتی اقدام کنند.

ارائه خدمات به کارت های نقدی متصل به حساب های شعبه ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از روز پنجشنبه ۲۹ خرداد از سرگرفته شده بود.

کارت های بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت.

همچنین از روز پنجشنبه کارت های زی‌کارت در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارت ها می توانند عملیات زیر را انجام دهند.

ارائه خدمات به کارت های نقدی متصل به حساب های شعبه ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد نیز از سرگرفته شده است.

مشتریان می بایست به منظور بهره برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحه ی حساب دیجیتال >> منوی «تنظیمات رمز کارت» >> گزینه «صدور رمز اول» اقدام نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.