دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی

در راستای ارتقای خدمات بیمه‌ای صورت گرفت؛مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاری‌ها و ارتقای خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان را بررسی کرد. او همچنین از درمانگاه فرهنگیان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد درباره وصول مطالبات و تکریم مشتریان به گفت‌وگو پرداخت‌.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست، رضا جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزش‌وپرورش و ارائه بیش از ۳۷ میلیون خدمت بیمه‌ای طی سه سال به بیمه‌شدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوب‌تر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمه‌نامه‌های جامع ویژه کارکنان و دانش‌آموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیازهای فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزش‌وپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های احتمالی تأکید کرد.

پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا به‌همراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمه‌ای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌گذاران تأکید کرد.

در ادامه سفر، دکتر رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمه‌نامه‌های خُرد و استفاده از ظرفیت بیمه‌نامه‌های کلان به‌منظور توسعه بازار سخنرانی کرد.

وی با تأکید بر رویکرد تحول‌گرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالی‌شدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخ‌گوی نیازهای روزافزون بیمه‌گذاران باشد.

وی در ادامه با پاسخ به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و هم‌افزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.

این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمه‌گذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای انجام شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.