بیمه آسیا با هدف ارتقای تجربه مشتریان و سهولت در خرید، سامانه فروش برخط خود در بیمه های عمر و حوادث را راه اندازی کرده است. این سامانه شامل طرح های متنوعی همچون "لبخند" و "کارا" است که امکان دسترسی سریع و خرید آسان را برای مشتریان فراهم می کند.
طرح کارا؛ گامی نو در فروش برخط بیمههای عمر و حوادث بیمه آسیا
طرح کارا؛ گامی نو در فروش برخط بیمههای عمر و حوادث بیمه آسیا

به گزارش دیوان اقتصاد، در بخش دوم مصاحبه با علی حرمتی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا، درباره طرح "کارا" و سامانه فروش برخط گفت و گو کرده ایم.
بیمه آسیا با هدف ارتقای تجربه مشتریان و سهولت در خرید، سامانه فروش برخط خود در بیمه های عمر و حوادث را راه اندازی کرده است. این سامانه شامل طرح های متنوعی همچون “لبخند” و “کارا” است که امکان دسترسی سریع و خرید آسان را برای مشتریان فراهم می کند. در بخش دوم مصاحبه با علی حرمتی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا، درباره طرح “کارا” و سامانه فروش برخط گفت و گو کرده ایم.
بیمه حوادث کارفرما (طرح کارا) چه مزایا و پوششهایی دارد و چه گروهی از مشتریان هدف آن هستند؟
علی حرمتی: معمولا کارفرمایان محترم بیشتر از اینکه به فکر خود باشند به فکر همکاران وکارکنان محترم می باشند وعمده بیمه نامه هارا درقالب بیمه نامه مسئولیت برای آنها تهیه می نمایند، هرچند که این امر هم از ضروریات می باشد ولی عموماً از خویش وحوادث مرتبط با خودشان غافل می شوند، فلذا بیمه نامه حوادث کارفرما (طرح کارا)، با در نظر گرفتن نرخ های ترجیحی ویژه و در قالب سه طرح برای کارفرمایانی طراحی شده است که بیمهنامه مسئولیت خودرا نزد شرکت بیمهآسیا صادر نمودهاند؛ شخص مدیرعامل (بیمهگزار بیمهنامه مسئولیت)، اعضای هیئت مدیره و شرکا، با پرداخت حق بیمه اندک می توانند در محیط های کارخانه ای و کارگاهی ویا حتی خارج ازآنها در طی ۲۴ ساعت شبانه روز از پوشش حوادث شامل خطرات فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی دائم (کلی و یا جزئی) تا سقف مبلغ دیه به نرخ روز و هزینه های پزشکی و غرامت روزانه بیمارستانی ناشی از حوادث به شرح مندرج درجدول بیمه نامه استفاده نمایند.همچنین حوادث ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل وزلزله وخطرات هدایت موتور سیکلت (بدون دریافت حق بیمه اضافی )تحت پوشش این بیمه نامه می باشند.
با راهاندازی فروش برخط، جایگاه و نقش شبکه فروش چه تغییری خواهد کرد؟
علی حرمتی: این سامانه نه تنها موجب کمرنگشدن جایگاه شبکه فروش نخواهد شد، بلکه به عنوان یک ابزار کمکی در اختیار نمایندگان قرار میگیرد. در گذشته معرفی خدمات بیشتر ،به صورت حضوری یا با استفاده از دفترچههای بیمهای انجام میشد، اما اکنون نمایندگان می توانند با ارائه رهنمودهای لازم، مشتریان را به استفاده ازخدمات این سامانه هدایت نمایند تا فرآیند خرید سریعتر و سادهتر انجام گردد. در واقع، فروش برخط بازوی حمایتی قدرتمندی برای شبکه فروش محسوب میشود و مکمل فعالیت آنهاست. هدف ما این است که یک تجربه کاری مطمئن، سریع و لذتبخش، برای مشتریان فراهم کنیم و همزمان شبکه فروش را با ابزارهای دیجیتال توانمند سازیم.
چه توصیهای برای مشتریان و مخاطبان بیمه آسیا دارید؟
علی حرمتی: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از مجموعه معظم شرکت بیمه آسیا ،باتوجه به حادثه خیز بودن کشور عزیزمان ایران وانواع بلایاوحوادث طبیعی که مردم درمعرض آن می باشند،به مشتریان توصیه می کنم ،درکنار آشنایی بافرهنگ بیمه ،ازمحصولات متنوع شرکت معتبروباقدمت بیمه آسیا استفاده نمایند.مشتریان به راحتی و با اطمینان کامل می توانندازطریق سامانه برخط شرکت ، بیمه نامه خریداری نموده وبراین مبناخود و اعضای خانواده را تحت پوشش بیمه نامه های حوادث قراردهند. بیمه آسیا نماداعتماد وپیام آور آرامش و لبخند است.
پیام پایانی شما ؟
علی حرمتی: از این گفت و گو خرسندشدم و برای همه همکاران عزیز در شرکت بیمه آسیا و همچنین در صنعت بیمه کشور، آرزوی تندرستی و موفقیت دارم؛ چرا که با تلاش های آنها آسایش و آرامش برای مردم عزیزمان فراهم میشود. همچنین برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی و روزهایی سرشار از امید و آرامش دارم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد