همراه اول رتبه نخست تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

همراه اول رتبه نخست تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

چهارشنبه, ژولیه 5, 2017 - 15:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

همراه اول رتبه نخست تعهد به کیفیت را در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت و در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، انجمن حامیان استاندارد و کیفیت، با هدف اجرای برنامه های مدون برای افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین همسو با طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استاندارد سازی، سومین همایش کیفیت را برگزار کرد.

در این همایش همراه اول رتبه نخست تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را دریافت کرد.

سومین کنفرانس بین المللی کیفیت، سه شنبه (سیزدهم تیرماه) با حضور رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، رییس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان ملی بهروه وری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران صنعت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.