به منظور ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و یکپارچهسازی فرآیندهای پاسخگویی، واحد رسیدگی به شکایات به مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان افزوده شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بیمه پارسیان خدمات ارتباط با مشتریان خود را توسعه داد
پاسخگویی سریعتر، رضایت بیشتر؛ 
  بیمه پارسیان خدمات ارتباط با مشتریان خود را توسعه داد

به گزارش دیوان اقتصاد، این اقدام در راستای سیاستهای کلان بیمه پارسیان برای توسعه ارتباطات دوسویه با بیمهگزاران و افزایش رضایتمندی آنان انجام شده است. با الحاق این واحد، تمامی فرآیندهای مرتبط با دریافت، پیگیری و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادهای مشتریان بهصورت متمرکز و از طریق مرکز ارتباط با مشتریان مدیریت خواهد شد.
بر اساس این طرح، مشتریان میتوانند از طریق شماره تماس 8259-021 داخلی 1، پورتال الکترونیکی به آدرس crm.parsianinsurance.com یا سایر درگاههای ارتباطی شرکت، ضمن دریافت مشاوره و راهنماییهای لازم، شکایات و بازخوردهای خود را بهصورت مستقیم ثبت و پیگیری کنند.
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
  .
.
.
  اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش | 
|---|---|---|
| درهم | 293،870 | |
| دلار | - | 1،080,200 | 
| لیر | 25,800 | |
| پوند | 1,440,200 | |
| یوان | 151,900 | |
| یورو | 1،256,400 | 
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش | 
|---|---|---|
| سکه امامی | 1,120,100,000 | |
| سکه تمام | 1,069,150,000 | |
| سکه نیم | 583,600,000 | 































































































