رضایت قابل قبول از خدمات شركت بیمه‌گر گمرك شمال غربی كشور

در بازدید از اسکله اصلی بندر انزلی عنوان شد؛

رضایت قابل قبول از خدمات شركت بیمه‌گر گمرك شمال غربی كشور

در بازدید مشترک رییس کل بیمه مرکزی و ناظر گمرکات گیلان از باجه بیمه البرز در اسکله اصلی بندر انزلی،  مسائل مشکلات و دستاوردهای بیمه های باربری، آتش سوزی و دریایی تشریح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، به گفته مدیران ارشد گمرک در طول ۱۷ سال هیچگونه پرونده شکایت از سوی فعالان حوزه گمرکی از فعالیت‌های بیمه گر این شهرستان وجود ندارد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این جلسه بر ضرورت ایجاد فضای امن و اطمینان بخش برای بازرگانان و صاحبان کالا در دریا و خشکی و تسریع در  اجرایی شدن تفاهم نامه بیمه ای مربوط به کریدور شمال جنوب  تاکید کرد و افزود؛ طبیعی است که اگر حق بیمه متناسب با میزان ریسک توسط شرکت‌های بیمه دریافت شود در بخش پرداخت خسارات با مشکل روبرو نخواهیم بود.
 
گفتنی است در این بازدید کارکنان باجه بیمه البرز و مسوولان اسکله در بندر انزلی مسائل مشکلات و پیشنهادهای خود را در حضور رئیس شورای عالی بیمه و هیات همراه مطرح کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.