بانک ملی ایران در ارزیابیهای ماهانه سامانه «فواد» رتبه نخست را کسب کرد و به عنوان بانک منتخب در پیگیری و پاسخگویی به شکایات مشتریان شناخته شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
قدردانی از عملکرد بانک ملی در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان
قدردانی از عملکرد بانک ملی در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان

به گزارش دیوان اقتصاد، در تازهترین ارزیابیهای سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخگویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارائه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشاندهنده تعهد بانک به ارائه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.
سامانه فوریت های اداری فواد 128،در استان های قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استان های دیگر نیز فعال می شود.
گفتنی است، سامانه فواد، سامانهای است که با هدف شناسایی، پیگیری و حل سریع مشکلات اربابرجوع، به بستری هوشمند برای پاسخگویی و نظارت ایجاد شده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| درهم | 293،870 | |
| دلار | - | 1،080,200 |
| لیر | 25,800 | |
| پوند | 1,440,200 | |
| یوان | 151,900 | |
| یورو | 1،256,400 |
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| سکه امامی | 1,120,100,000 | |
| سکه تمام | 1,069,150,000 | |
| سکه نیم | 583,600,000 |





























































































