شبکه فروش؛ نیروی محرک بیمه آسیا در فصل جدید بیمه‌گری

شبکه فروش؛ نیروی محرک بیمه آسیا در فصل جدید بیمه‌گری

نقش محوری شبکه فروش در مسیر تحقق برنامه‌های تحول در شرکت های بیمه امری کتمان ناپذیر است چرا که نمایندگان بیش از هر بخش دیگری با نیازها و انتظارات مشتریان آشنایی دارند و و از ارکان اصلی موفقیت در مسیر تحقق اهداف سازمان به‌شمار می‌آیند. 
 

به گزارش دیوان اقتصاد از بیمه نویس، شـركت بيمه ‌آسيا که از سال ۱۳۳۸ در صنعت بیمه کشور فعالیت خود را آغاز نموده با دارا بودن ۲۳۸ شرکت نمایندگی و بیش از ۷ هزار نمایندگی در سراسر کشور به عنوان بازیگری قدیمی در عرصه مدیریت ریسک فعالیت می نماید. 

حیدری مدیرعامل بیمه آسیا در فصل جدید حیات این شرکت ضرورت متوازن‌سازی پرتفوی را یک اصل مهم عنوان کرده و برای تحقق آن: آموزش، تبلیغات هدفمند و طراحی محصولات جدید را مورد تاکید قرارداده است. 

وی هوشمندانه رکن اساسی این تغییر ریل و گام نهادن در فصل جدید کاری بیمه آسیا را شبکه فروش قرارداده است. به نحوی که در همایش اخیر نمایندگان با مدیران ارشد بیمه آسیا، وی عنوان نموده متعهد است تمام اقدامات لازم برای آموزش، تبلیغات و ارتقای سهم کارمزد نمایندگان را فراهم کرده تا جایگاه خود را به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور تثبیت کند. 

رونمایی از جشنواره فروش نمایندگان، تقدیر از ۴۳ نماینده برتر در شاخص‌های پیشکسوت، نماینده برتر استان و نماینده برتر رشته‌های بیمه‌ای، برگزاری پنل نمایندگان در همایش بزرگ نمایندگان بیمه آسیا با عنوان “فصل تحول با ارزش آفرینی پایدار” جملگی نوید از این می دهد شبکه فروش در دوره جدید مدیریتی بیمه آسیا جایگاه خاصی دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.