سال 1395 برای شرکت بیمه نوین، ادامه حرکت در مسیر توسعه ظرفیت های فنی و انسانی با رشد حداقل 30 درصدی است.
توسعه ظرفیت ها و اصلاح رویه ها با محور مشتری مداری در دستور کار قرار گرفت
توسعه ظرفیت ها و اصلاح رویه ها با محور مشتری مداری در دستور کار قرار گرفت
سال 1395 برای شرکت بیمه نوین، ادامه حرکت در مسیر توسعه ظرفیت های فنی و انسانی با رشد حداقل 30 درصدی است.
به گزارش دیوان اقتصاد، در مراسم نخستین نشست مدیرعامل شرکت بیمه نوین با کارکنان در سال 1395، حسین کریم خان زند ضمن اعلام این مطلب افزود: مبنای عمل و تصمیم گیری برای دستیابی به اهداف شرکت استراتژی هایی است که از قبل تدوین شده و در سال جدید روش ها و رویه های اجرایی مورد بازنگری قرار می گیرد و تغییراتی به فراخور تحولات اقتصادی، شرایط بازار و صحنه رقابت ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه گفت: به روز شدن راهکارها یک قانون در بهبود مستمر و یکی از شاخص های کسب و کار است. شرکت های بزرگ تجاری بسیاری، به دلیل نداشتن درک درستی از روند تغییرات، به سرعت از چرخه رقابت حذف شدند. در سال پیش رو نیز ورود همزمان شرکت های خارجی و افزایش شرکت های داخلی به عرصه رقابت هم هشدار و هم فرصتی برای ماست که با تقویت خود در بهروز نگهداشتن و صرفهجویی در وقت و شناسایی راههایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندها، توانایی تطبیق خود را افزایش دهیم.کریم خان زند با اشاره به تعلق و تعهد سازمانی در شرکت بیمه نوین اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ سازمانی در این شرکت در سطح بالایی نهادینه شده و الگوی مناسبی از ارتباطات سازمانی در آن جریان دارد. بی شک بیمه نوین بخشی از هویت تک تک ما را تشکیل می دهد، چرا که موفقیت و رشد آن رابطه مستقیمی با تلاش، انگیزه و خواست ما دارد.وی خاطر نشان کرد: این سازمان متعلق به همه کسانی است که آن را دوست دارند و با عملکرد خود از وجود آن دفاع می کنند. فراموش نکنیم همه ما زیر ذره بین عملکرد خود قرار داریم. ارزیابی براساس شاخص های کیفی و کمی برای سنجش نتایج عملکرد فردی، ویژگی های اخلاقی و حرفه ای بسیار اهمیت دارد.وی ضمن بیان عملکرد شرکت در سال گذشته، درخصوص وضعیت فعلی بیمه نوین تصریح کرد: با اینکه سال گذشته، سال سختی در حوزه اقتصادی بود اما خوشبختانه موقعیت فنی و مالی شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد. داشتن رابطه بسیار نزدیک با گروه مالی اقتصاد نوین و حضور شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان یک پشتیبان، از نقاط اتکای بسیار خوب شرکت است.مدیرعامل بیمه نوین همچنین ضمن تشکر از تلاش کارکنان در سال 94 و حضور همکاران در شیفت نوروزی گفت: رعايت حقوق و انتظارات مشتريان، وحدت و مشارکت، نگرش و اخلاق حرفه اي بخشی از ارزش های شرکت است و خوشحالم همکارانی دارم که به این باور رسیده اند و با مشارکت یکدیگر و داشتن نگاه حرفه ای تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار می گیرند.کریم خان زند در پایان خاطر نشان کرد: اطمینان خاطر و آرامش مشتریان ما در گرو آسایش همکاران است، به همین منظور ارتقای کیفیت منابع انسانی را با هدف توانمندسازی نیروی انسانی در سال جدید در دستور کار قرار داده ایم، لذا برنامه های رفاهی با نگاه سرمایه ای و بلند مدت، اجرای آیین نامه حقوق و دستمزد و رشد براساس شایستگی و تلاش افراد در اولویت اجرا قرار دارند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد