آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام به طور کامل

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام به طور کامل

اینستاگرام این روزها نه فقط یک اپلیکیشن برای اشتراک گذاری عکس ها یا ویدیوها، بلکه برنامه ای است که با آن می توانید تک تک ثانیه های زندگی خود را به بقیه نشان داده و آن ها را سهیم کنید. با توجه به آخرین گزارشات، این سرویس محبوب حالا بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر داشته و روزانه نیز افراد بیشتری به سمت آن جذب می شوند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از نود فناوری،اما با وجود محبوبیت اینستاگرام، ممکن است بنا به دلایلی بخواهید اکانت خود را پاک کنید. به همین خاطر در مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم نگاهی به روش حذف اکانت اینستاگرام بیاندازیم. فقط فراموش نکنید که با این کار تمام اطلاعات حساب از جمله عکس ها، ویدیوها، کامنت ها، لایک ها و فالوورها از بین رفته و قابلیت بازیابی آن ها را نخواهید داشت.
آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام به طور کامل
قدم اول: امکان حذف حساب کاربری اینستاگرام از طریق اپلیکیشن وجود ندارد. بنابراین از طریق مرورگر موبایل یا دسکتاپ، به آدرس https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent بروید.
قدم دوم: با اکانتی که می خواهید پاک کنید، وارد شوید. در صفحه باز شده با انتخاب یکی از گزینه های سوال «Why are you deleting your account» علت حذف اکانت خود را مشخص نمایید.
قدم سوم: با انتخاب یکی از گزینه های لیست، بخش جدیدی ظاهر می شود. آنجا رمز حساب کاربری اینستاگرام را دوباره نوشته و سپس روی گزینه Permanently delete my account کلیک کنید.
اگر هم می خواهید یک اکانت دیگر را پاک کنید، باید ابتدا از حساب کاربری خارج شده و با اکانت جدید وارد شوید. برای اینکار روی یوزرنیم خود در سمت راست بالا کلیک کنید. سپس در پروفایل تان آیکون چرخ دنده را انتخاب کرده و با کلیک روی گزینه Log out یا همان «خروج» از حساب کاربری تان خارج شوید. اکنون با اکانت دیگر همین راه های گفته شده را رفته و در نهایت اکانت را پاک کنید.
چگونه اکانت اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟
اما گاهی اوقات حذف دائمی اکانت راه چندان مناسبی نبوده و شاید بعدها دوباره بخواهید از حساب کاربری تان استفاده کنید. برای این منظور، کارهای زیر را انجام دهید:
قدم اول: همانند پاک کردن اکانت، غیر فعال نمودن حساب کاربری اینستاگرام نیز از طریق اپلیکیشن ممکن نبوده و باید از مرورگر موبایل یا دسکتاپ استفاده کنید. بنابراین به آدرس https://www.instagram.com رفته و با اکانت تان وارد شوید. سپس به پروفایل خود بروید و روی Edit Profile کلیک نمایید.
قدم دوم: برای غیر فعال شدن اکانت، گزینه Temporarily Disable Account را در پایین صفحه انتخاب کنید.
قدم سوم: بعد از این کار، صفحه جدیدی باز می شود. مشابه روش پاک کردن اکانت، حالا باید با انتخاب یکی از گزینه های سوال «Why are you disabling your account» علت غیر فعال نمودن اکانت خود را مشخص نمایید.
سپس در قسمت خالی ظاهر شده رمز حساب کاربری اینستاگرام را نوشته و روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. برای اینکه حساب کاربری غیرفعال شده را فعال کنید هم کافیست تا دوباره با آن وارد اینستاگرام شوید. در روش غیر فعال کردن، اطلاعات حساب مثل عکس، فیلم یا لایک ها تا زمانی که اکانت دوباره فعال نشود پنهان می مانند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.