محتوای منتشر شده مذاکراتم با رییس جمهوری با واقعیت فاصله دارد

محتوای منتشر شده مذاکراتم با رییس جمهوری با واقعیت فاصله دارد

یک‌شنبه, ژولیه 29, 2018 - 09:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

 وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه «به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت دریغ نخواهم کرد»، گفت: «متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی از مذاکراتم با رئیس جمهوری در برخی رسانه ها منتشر شده که بعضاً خلاف واقع بوده و با واقعیت فاصله دارد».

 

  به گزارش دیوان اقتصاد،علی طیب نیا در گفت و گو با ایرنا درباره گمانه زنی برخی رسانه ها از بازگشت وی به بدنه دولت اظهار داشت: «به نظر می رسد آنچه در شرایط خطیر کنونی اهمیت دارد حمایت و پشتیبانی کامل از رئیس‌جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی ایشان است تا بتوانند با طراحی و اجرای سیاست‌های مناسب به مواجهه کارآمد با تحریم‌های نامشروع و تحمیلی آمریکا بپردازند؛ تحریم هایی که به زعم دشمنان هوشمندانه طراحی شده است و مقابله با آن نیز هوشمندی مضاعفی را می طلبد».

طیب نیا تاکید کرد: در این شرایط نباید اجازه داد انتشار چنین اخبار تحریف شده ای سبب بروز خلل و سستی در پیشبرد سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگزار شود.

وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: « به عنوان یک شهروند از همه اصحاب رسانه و فعالان اقتصادی و کارشناسان دلسوزی که دل در گرو ایران و سرافرازی آن دارند، خاضعانه می خواهم با همه توان در این مسیر گام برداشته و انرژی خویش را مصروف حاشیه سازی ها نکنند».

طیب نیا تصریح کرد: «من نیز به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت تدبیر و امید دریغ نخواهم کرد تا به فضل الهی و همفکری همه صاحب نظران و کارشناسان خبره و همراهی آحاد ملت، کشور عزیزمان از این گردنه حساس نیز با سربلندی و سرافرازی عبور کند».




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.