در هفدهمین سفر استانی مدیرعامل و هیاتهمراه به استان مرکزی بر طرحریزی، برنامهریزی و نظارت راهبردی بهعنوان عامل پیشرفت شرکتهای بیمه تاکید شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
نظارت راهبردی عامل پیشرفت شرکتهای بیمه
نظارت راهبردی عامل پیشرفت شرکتهای بیمه
به گزارش دیوان اقتصاد؛ مدیرعامل شرکت در دیدار و گفتوگو با مدیر، کارشناسان و نمایندگان سرپرستی که باحضور معاونان "برنامهریزی و نظارت راهبردی" و "مالی" و مدیر امورنمایندگان برگزار شد؛ گفت: شبکه فروش با بهرهمندی از ظرفیتها و پتانسیلهای موجود این استان میتوانند در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی نقش موثری را ایفا کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی شبکه فروش را همکاران توانا و پشتوانه ارزشمند شرکت دانست و بیانکرد: برنامهریزی و اجرای برنامههای ابلاغی توسط کارکنان ستاد، سرپرستیها، شعب و نمایندگان در سراسر کشور و رصد عملیاتی شدن آنها و ازسوی دیگر سرمایهگذاری در حوزههای سودده، افزایش سوداوری شرکت، پرداخت سود به سهامداران، واریز سود بیمههای عمروسرمایهگذاری به اندوخته بیمهشدگان، جلب اعتماد ذینفعان و همچنین ترکیب فروش براساس میزان ریسک و ظرفیتهای هر استان موجبات رشد و تعالی شرکت را فراهم کرده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 242,640 | |
دلار | - | 882,850 |
لیر | 24,700 | |
پوند | 1,104,400 | |
یوان | 122,200 | |
یورو | 920,100 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 736,800,000 | |
سکه تمام | 699,300,000 | |
سکه نیم | 399,000,000 |