سطح بالای رضایتمندی مشتریان از خدمات دهی بانک مسکن

سطح بالای رضایتمندی مشتریان از خدمات دهی بانک مسکن

رئيس اداره کل روابط عمومي‌بانک مسکن اعلام کرد: مطابق با نتايج گزارش دايره افکار سنجي، سطح رضايتمندي مشتريان از شعب بانک مسکن در سراسر کشور به بيش از ۷۰درصد رسيده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، اداره کل روابط عمومي‌بانک مسکن به نمايندگي از مدير عامل، به طور دوره‌اي با هدف بررسي روند خدمات دهي و سرويس دهي شعب بانک مسکن در سراسر کشور را مورد بازديد و بررسي قرار مي‌دهد. در اين ميان با شناسايي نقاط ضعف و قوت، مشکلات و پيشنهادهاي مختلف مطرح شده از سوي پرسنل شعب و همچنين مشتريان و ارايه گزارش‌هاي دوره اي، زمينه اقدامات اصلاحي براي رفع مشکلات احتمالي و تدوين بسته‌هاي خدماتي نوين و منعطف در بانک مسکن فراهم مي‌شود.مهدي احمدي رييس اداره کل روابط عمومي‌بانک مسکن با تاکيد بر آنکه بازديد از شعب مختلف بانک مسکن در سراسر کشور به نمايندگي از سوي مدير عامل به صورت دوره‌اي انجام مي‌شود، اظهار کرد: از آنجا که اداره کل روابط عمومي‌به صورت مستقيم به عنوان زيرمجموعه مديريت عامل بانک مسکن محسوب مي‌شود، اين اداره کل به نمايندگي از مدير عامل به صورت دورهاي مسوليت بازديد از شعب مختلف بانک مسکن در استان‌هاي مختلف کشور را بر عهده دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.