تقویت مناسبات بخش تعاون ایران و سوریه

تقویت مناسبات بخش تعاون ایران و سوریه

رییس اتاق تعاون گفت: نشست‌های مشترک بین تجار ایرانی و سوری باعث می‌شود تا حجم قابل توجهی از نیازهای سوریه تامین شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، بهمن عبداللهی در حاشیه نشست مشترک هیات تجاری سوری در اتاق تعاون گفت: با توجه به علاقمندی که از طرف کشور سوریه ابراز شده نشست‌های مشترک بین تجار ایرانی و سوری می‌تواند باعث شود تا حجم قابل توجهی ازنیازهای سوریه از طریق ایران تامین شود که این به سود بخش دولتی و به خصوص بخش خصوصی در ایران است.

رییس اتاق تعاون ایران ادامه داد: امروز جلسه‌ای با هیات تجاری سوریه در اتاق تعاون ایران برگزار شد که در ادامه دو جلسه پیشین این هیات برای دستیابی به راه‌های همکاری بیشتر اقتصادی بین دو کشور بود.

وی ادامه داد: در این جلسه هیات سوری علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری و مشارکت ایران در حوزه‌های راه آهن، ساخت و ساز مسکن و ... ابراز کردند و در حوزه کشاورزی، صنعت فولاد و خدماتی مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم صحبت‌هایی شد که به نظر می‌رسد با ادامه این جلسات بتوان میزان حضور فعالان اقتصادی ایران در بازار سوریه را گسترش داد.

عبداللهی افزود: جلسات مشترک بین هیات تجاری سوری و فعالان اقتصادی ایرانی تا پایان امروز ادامه دارد و در این جلسات به مشکلات صادرات و واردات بین دو کشور پرداخته می‌شود تا به راهکارهای عملی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی دست یابیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.