پیام مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

پیام مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی 22 اسفند ماه روز شهدا را گرامی داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

 

ملت شریف ایران اسلامی

 

سلام علیکم

 

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بیست و دوم اسفند ماه را محضر ملت شریف، انقلابی و شهید پرور به ویژه خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم.

خداوند سبحان را شاکریم که در سرزمین اسلامی ایران امنیت، آرامش و ثبات حکمفرماست. آرامش و امنیتی که مرهون خون پاک شهدای عالی مقام است، دلیر مردانی که با خون سرخ و مطهر خود در لوای رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان (ره) و هدایت و زعامت هوشمندانه رهبر معظم و فرزانه انقلاب (مدظله العالی) نهال نورس انقلاب شکوهمند اسلامی را آبیاری نمودند تا هم اکنون به عنوان درختی تنومند، سرآمد و نمونه ای از جامعه اسلامی موفق و پایدار در جهان، معرف همگان باشد.

در عصر و زمانه ای که دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح این مرز و بوم یک صدا بر علیه میهن اسلامی اقدام به انجام فعالیت های خرابکارانه و ناجوانمردانه می کنند لازم است ملت شریف و انقلابی ایران همانند گذشته با اتحاد و یکدلی خود، حامی آرمان های بلند امام و انقلاب باشند و در آغازین روزهای دهه پنجم عمر با عزت انقلاب اسلامی و با گذشت سه دهه از جنگ 8 ساله تحمیلی، بر ما واجب است با تأسی از شهدا، امام شهدا و سیره امامان معصوم ادامه دهنده راه پرشکوه شهدای مکرم باشیم.

تردیدی نیست که با هیچ واژه ای نمی توان مجاهدت و ایثارگری های شهدای عزیز و عزتمندی خانواده های معظم و بزرگ شهدا را توصیف نمود که با نهایت اخلاص از تمامی داشته های خود گذشتند و با اهدای خون پاک و مطهر خود، برگ زرینی در پهنه تاریخ به یادگار نهادند و عشق و ایثار را معنایی دوباره بخشیدند.

بار دیگر ضمن تبریک این روز فرخنده، سعادت و تعالی میهن عزیزمان ایران اسلامی و بهروزی ملت غیور به ویژه خانواده معزز شهدا را از درگاه خداوند منان مسألت دارم. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.