اختصاص ۳ نوع وام ضروری به سیل زدگان

اختصاص ۳ نوع وام ضروری به سیل زدگان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات اعتباری ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی به سیل زدگان خبر داد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت‌الله مهدیان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفتگو با خادمی استاندار لرستان از آمادگی این بانک در پرداخت تسهیلات اعتباری به‌ صورت وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی، وام جعاله تعمیر مسکن ۱۵۰ میلیون ریالی و وام مرابحه ۵۰۰ میلیون ریالی جهت خرید کالا و لوازم ضروری خبر داد.

مهدیان با تاکید بر اینکه صدمات و خسارات مالی در برخی از شهرستان‌های کشور به‌ مراتب شدیدتر و وخیم‌تر از سایر مناطق سیل‌زده کشور است گفت: در بازدید میدانی از شهرستان‌های پلدختر، چگنی و بخش ویسان و روستاهای تابعه این شهرستان و شهرهای دلفان، سلسله و بخش‌ها و روستاهای وابسته، شاهد شرایط و وضعیت خاص برای برخی از هموطنان عزیز بوده‌ایم که مسلماً بانک توسعه تعاون در قبال مسئولیت حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای راهبری و تکالیف و تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمهیدات و اقدامات خاصی را در جهت کمک و مساعدت به هم‌میهنان سیل‌زده پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: پیش‌بینی و آمادگی بانک توسعه تعاون برای تعریف و تعیین سه نوع تسهیلات با مبالغ مختلف در قالب قرض‌الحسنه، جعاله تعمیر مسکن و مرابحه خرید کالاهای اساسی برابر نیازسنجی و شرایط و وضعیت عزیزان سیل‌زده بوده است.

مهدیان ضمن اشاره به تخصیص ۲۵۰۰ فقره تسهیلات اعتباری قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن برای مردم سیل‌زده منطقه لرستان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب تهیه کالا و مواد غذائی گزارشی به سمع و نظر استانداری لرستان رساند. همچنین خادمی استاندار لرستان اقدامات همه نهادها و دستگاه‌های اجرائی و کمک و مساعدت مردم را در خور تقدیر دانست و در این خصوص از اقدامات و تلاش‌های مجموعه بانک توسعه تعاون و حضور در مناطق سیل‌زده تقدیر و تشکر کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.