قابلیت PowerShare سامسونگ یعنی شارژ برای همه

قابلیت PowerShare سامسونگ یعنی شارژ برای همه

با وجود انبوه نوآوریها در دنیای طراحی گوشیهای هوشمند، اما بیشتر شدن عمر باتری یکی از خواستههای همیشگی کاربران است. نظرسنجیهای انجام شده در میان کاربران گوشی‌های هوشمند نشان میدهد 40% از پاسخ دهندگان عمر بیشتر باتری را مهمترین خواسته خود در طراحی گوشی میدانند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،با بیشتر شدن نقش گوشیهای هوشمند در زندگی ما، تجربه ما از کار با این وسیله هم به سرعت در حال تغییر است. با فراهم شدن انتقال سریع‌تر و گسترده‌تر داده در نسل جدید شبکههای مخابراتی، کاربران اکنون می‏توانند کارهایی متنوع‏تر را با گوشیهای خود انجام داده و فرصتهای جدیدی را در زندگی خود پیدا کنند. به همین دلیل باتری گوشی هم باید بتواند پاسخگوی این کاربرد طولانی‏تر و متنوعتر باشد.

پیشرفتهای فناوری امروز توانسته ظرفیت باتری را تا حد زیادی ارتقا داده و در عین حال میزان مصرف باتری را هم تا حد زیادی کاهش دهد، اما همیشه جای یک نوآوری دیگر در عرصه گوشی‏های هوشمند وجود دارد. خوشبختانه این همان عرصه‌ای است که سامسونگ توانسته یکی از جذاب‌ترین نوآوری‏ها را برای آن عرضه کند: فناوری اشتراک گذاری بیسیم شارژ باتری یا Wireless Powershare.

با استفاده از این قابلیت در سری گوشیهای گلکسی S10، کاربران می‏توانند در هر جایی و در هر زمانی یک گوشی گلکسی دیگر را با استفاده از گوشی خودشان شارژ کنند. به این ترتیب حتی اگر پریز برقی در نزدیکیتان نباشد می‏توانید با اشتراک گذاشتن بخشی از شارژ گوشی خودتان، به دوستتان امکان دهید همچنان لحظههای شاد زندگیاش را با دیگران به اشتراک بگذارد. قابلیت Powershare سامسونگ اولین فناوری در صنعت گوشیهای هوشمند است که به شما امکان می‏دهد حتی ابزارهای پوشیدنی گلکسی مانند Galaxy Buds یا دیگر گوشی‏های دارای تاییدیه Qi را هم با گوشی خودتان و بدون نیاز به سیم شارژ کنید.

وقتی در حال ورزش با ساعت هوشمند Galaxy Watch Active خود هستید یا در ساعات شلوغی روز با استفاده از آن در حال یافتن خلوتترین مسیر باشید، تمام شدن باتری واقعا مشکل بزرگی است. هرچند باتری ساعت Galaxy Watch Active میتواند تا 45 ساعت دوام داشته باشد اما در عین حال بعد از این مدت طولانی، باز هم می‏توانید آن را با استفاده از گوشی گلکسی S10 خود و بصورت بی‏سیم شارژ کنید.

حتی هدفونهای بیسیم Galaxy Buds خودتان را هم می‏توانید با همین قابلیت شارژ کنید. برای این کار تنها کافی است پایه مخصوص Galaxy Buds را روی صفحه پشتی گوشی گلکسی S10 خود قرار دهید تا براحتی شارژ شوند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.