امکان تغییر شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فراهم شد

امکان تغییر شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فراهم شد

یک مقام مسئول در سازمان خصوصی‌سازی گفت: اصلاح شماره تماس دارندگان سهام عدالت و نیز امکان ثبت شماره شبای جدید توسط آنان از جمله امکاناتی است که در نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، مهدی طریحی با اشاره به این که سازمان خصوصی‌سازی در نمایشگاه الکامپ امسال به ارائه 3 خدمت جدید در کنار سایر خدمات خود می‌پردازد، گفت: رونمایی از نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت با امکانات جدید و نیز سامانه سهام ترجیحی و سیستم الکترونیکی رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای مردمی سازمان خصوصی سازی از جمله این موارد است.

مدیرکل دفتر فناورزی اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی در تشریح نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت با امکانات جدید اضافه کرد: بهینه‌سازی محیط کاربری این سامانه از جمله این موارد است که تغییرات اعمال شده علاوه بر جدابیت بصری بیشتر برای مخاطبان، مواردی همچون اطلاعات تماس در تمامی صفحات را نیز شامل می‌شود که باید به این موارد استعلام سریع را که اطلاعات مختصری از سهامدار بودن یا نبودن مراجعه‌کنندگان و نیز اطلاع از درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام را در کمترین زمان ممکن به مراجعه کننده ارائه می‌دهد.

طریحی ادامه داد: علاوه بر این اصلاح شماره تماس دارندگان سهام عدالت و نیز امکان ثبت شماره شبای جدید توسط آنان از دیگر امکاناتی است که در نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه سهام عدالت از 17 اسفندماه سال 95 گفت: تا کنون بیش از 197 میلیون خدمت الکترونیک توسط این سامانه به بیش از 44 میلیون نفر مراجعه کننده(بدون احتساب مراجعه چند باره توسط یک فرد) صورت گرفته است که این امر نشان از این دارد که این سامانه بدون وقفه و خطا به عنوان پربازدیدترین سامانه الکترونیکی کشور در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد.

مدیرکل دفتر فناورزی اطلاعات سازمان خصوصی سازی همچنین استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد با استفاده از تخصص، تعهد و پشتکار کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی را از دیگر خصوصیات این سامانه بر شمرد که آن را به یک سامانه ملی و ابرسامانه در کشور تبدیل کرده است.

وی با اشاره به این که بانک اطلاعاتی این سامانه به صورت مداوم با سامانه های دیگر از جمله سامانه ثبت اجوال در ارتباط و در حال بروز شدن و پایش است گفت: این تعامل در راستای پایش اطلاعات مربوط به مشمولان سهام عدالت که در قید حیات هستند و آن دسته از مشمولانی که فوت کرده اند، صورت می گیرد.

طریحی گفت: بر این اساس تا به امروز 233 هزار و 503 پرونده از وراث مربوط به متوفیان سهام عدالت که به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و مدارک لازم را ارائه نموده اند، مورد بررسی قرار گرفته که در این راستا 35 هزار و 972 نفر به مشمولان سهام عدالت اضافه شده‌اند و برای 197 هزار و 531 نفر از مشمولان نیز افزایش سهم سهام عدالت رقم خورده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.