حمایتی با طعم صعود بر سکوی قهرمانی جهان

حمایتی با طعم صعود بر سکوی قهرمانی جهان

حمایت و پشتیبانی چهار ساله بانک گردشگری از تیم والیبال ملی این بانک را بیش از گذشته در نقطه توجه ملت ایران به ویِژه ورزش دوستان قرار داده است ، همگان وافقند که بانک گردشگری سهم عمده ای در کسب افتخارات جوانان والیبالیست کشورمان را برعهده گرفته است .

 

به گزارش دیوان اقتصاد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با جوانان والیبالیست عنوان کردند :‌ به لطف خداوند، جوانان والیبالیست ما توانستند افتخار بیافرینند و بر قله‌ی والیبال جهان بایستند که این موفقیت بسیار با ارزش است و موجب خوشحالی مردم شد و من هم ضمن آنکه شخصاً خوشحال شدم، از خوشحالی مردم نیز خوشحال شدم.

بانک گردشگری تنها حامی رسمی فدراسیون والیبال کشور از سال 2017 میلادی اسپانسر تیم های ملی والیبال شد ، در این راستا تفاهم‌نامه همکاری از ابتدای سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال منعقد شد و بر اساس آن بانک گردشگری در کلیه رویدادها به عنوان اسپانسر تیم‌های ملی حضور خواهد داشت. و تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو حامی فدراسیون خواهد بود.

 ایجاد فرهنگ ورزش در بین افراد جامعه و توجه به جنبه های سلامت جسم و روح از جمله محورهایی است که بانک گردشگری در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود آن را مد نظر داشته و سعی کرده تا در کمپین حمایت از والیبال آن را در بین مردم نهادینه کند. همچنین کسب پیروزی و موفقیت تیم ملی والیبال در ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بیشتر در ایران اسلامی موثر است.

با توجه به اینکه بانک گردشگری به عنوان تنها حامی اصلی و رسمی تیم های ملی والیبال تا المپیک ٢٠٢٠ توکیو معرفی شده است. از این رو می توان نتیجه گرفت که حمایت از ورزش والیبال در جهت توسعه بعد قهرمانی آن و ایجاد شرایط لازم برای افتخار آفرینی والیبالیست های کشور یکی از اولویت های این بانک محسوب می شود .

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان که برای اولین بار سکوی جهانی را فتح کردند موفقیت های خود را علاوه بر جسارت و زحمات خود، مرهون تحسین همگانی، توانمندی مربی ایرانی و در نهایت حمایت اسپانسری بانک گردشگری به عنوان ابزاری اثر بخش می داند.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار شد. ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید.

هدایت تیم جوانان ایران بر عهده بهروز عطایی قرار داشت و امیرحسین اسفندیار، سهیل کمال آبادی، احسان دانش‌دوست، مرتضی شریفی، پوریا یلی، بردیا سعادت، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، مهران فیض امام‌دوست، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین صابری و محمدرضا حضرت‌پور ۱۲ بازیکن منتخب او برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بودند.

تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان ۲ سال قبل هستند که حال یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

ملی پوشان جوان والیبال ایران با هدایت یک سرمربی ایرانی موفق شدند بزرگترین افتخار تاریخ این ورزش را در کارنامه خود ثبت کنند.

جوانان والیبال ایران روی سکویی ایستاده اند که هیچ نسلی در والیبال ایران تجربه آن را نداشته و فقط در رده نوجوانان چنین اتفاقی برای والیبال ایران رخ داده بود.

یکی از مهمترین عامل های موفقیت تیم والیبال کشورمان چه در رده تیم جوانان و چه تیم بزرگسالان علاوه برتلاش مجموعه تیم وحمایت جدی دوستداران این رشته ورزشی، بخصوص اسپانسری  ” بانک گردشگری” است تا چنین رشته ای از ورزش کشورمان اکنون سر و گردنی بالاتر از سایر رشته های ورزشی داشته باشد.

حمایت از ورزش والیبال در جهت توسعه بعد قهرمانی آن و ایجاد شرایط لازم برای افتخار آفرینی والیبالیست های کشور یکی از اولویت های بانک گردشگری بوده است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.