پرداخت ٢٠ درصد خسارت‌های جانی سال ٩٧

پرداخت ٢٠ درصد خسارت‌های جانی سال ٩٧

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که در سال ٩٧ حدود ٢٠ درصد از کل خسارت‌های جانی پرداختی صنعت بیمه توسط این صندوق پرداخت شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، علی جباری بعدازظهر امروز در نشستی با اعلام این خبر افزود: سال گذشته به بیش از ٢٣ هزار نفر اعم از فوتی و مصدوم بیش از ١٣ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کردیم که حدود ٢٠ درصد از کل خسارت های جانی صنعت بیمه بود.
وی ٣ عامل رفتار ترافیکی، خودروی ناایمن و جاده ناایمن را باعث بالا بودن رقم تعداد کشته شدگان و مصدومان حوادث رانندگی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برای رفع این سه عامل نیاز به کار کارشناسی و بررسی بیشتر داریم زیرا که این تعداد کشته بیش از کشته شدگان جنگ در کشورهای دیگر است.
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: در سال گذشته تنها ١٧ هزار نفر در حوادث رانندگی کشور کشته، ٣٥٠ هزار نفر مصدوم و بیش از ٣٠ هزار نفر معلول شده اند که اصلا کارنامه خوبی نیست.
جباری یکی از دلایل بالا بودن تقادفات رانندگی را بد اجرا شدن قانون شخص ثالث و قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و افزود: شاید اگر قانون را به درستی اجرا کنیم، آمار کشته و مصدومان حوادث رانندگی در کشور کاهش یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.