پیش بینی تحویل ۵۳ هزار محصول سایپا در مرداد ماه

پیش بینی تحویل ۵۳ هزار محصول سایپا در مرداد ماه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش‌بینی می‌شود شمار محصولات تحویل داده شده این گروه خودرویی تا پایان مرداد به بیش از ۵۳ هزار خودرو برسد.

به گزارش دیوان اقتصاد، «سیدجواد سلیمانی» افزود: از آغاز امسال تا روز یکشنبه گذشته (۲۷ مرداد) بیش از ۴۳ هزار دستگاه خودرو از محصولات این گروه تحویل مشتریان شده است.
وی اضافه کرد: هشت تا ۱۰ هزار دستگاه خودروی تکمیل و تجاری‌سازی شده نیز در فرآیند فروش و تحویل به مشتریان قرار دارد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم تنظیم کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از اینکه بحران ایجاد شده بر اثر تحریم‌های بین‌المللی را مدیریت کردیم، با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین، از ابتدای تیرماه تولید «عبور مستقیم» را در خطوط و سالن های تولید سایپا اجرا کردیم.
تولید به شیوه عبور مستقیم، زمانی محقق می‌شود که خودرو به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیم از خط تولید به منظور عرضه به مشتری، تحویل معاونت فروش می‌شود.
وی ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود، اما در مردادماه موفق شدیم همه محصولات سایپا را بطور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز مورد نیاز تامین شود همین روند ادامه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.