سایپا: همه خودرو‌های معوق ۹۷ تا پایان مهر تحویل می‌شود

سایپا: همه خودرو‌های معوق ۹۷ تا پایان مهر تحویل می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت: سایپا همه خودرو‌های معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۹۷ را تا پایان مهرماه به مشتریان تحویل خواهد داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، مجید باقری گفت: با توجه به تکمیل و تجاری‌سازی تعداد زیادی از خودرو‌های دارای کسری قطعات و همچنین اجرای موفقیت‌آمیز طرح عبور مستقیم و تولید همه محصولات سایپا به‌صورت کامل، تا پایان مهرماه همه تعهدات مربوط به سال 97، تحویل داده خواهد شد.
وی گفت: خودرو‌های پرتیراژ قابل عرضه سایپا مشمول این طرح خواهند بود و ثبت‌نام‌کنندگان محصولات خانواده رنو، برلیانس و آریو که به دلیل بدعهدی و ترک ایران از سوی شرکای خارجی از خودرو‌های غیرقابل تولید هستند در صورت مشارکت در طرح تبدیل، خودرو‌های تبدیلی خود را تحویل می‌گیرند.
به گفته باقری در چندماه گذشته، بخشی از محصولات خانواده پراید و تیبا به‌دلیل کمبود تعدادی از قطعات پیشرفته، به‌صورت ناقص تولید می‌شد که این روند با تلاش مدیریت ارشد سایپا در حال حاضر به روال عادی بازگشته و موجب تسریع در تحویل خودرو‌ها شده است.
وی ادامه داد: سایپا به‌دلیل جایگزینی هر یک از محصولات برند مشترک با دو یا سه محصول قابل عرضه خود، با افزایش تعهدات در خصوص تعداد خودرو‌های تحویلی مواجه شد که این امر، زمینه طولانی شدن روند تحویل محصولات را ایجاد کرد.
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت: در حال حاضر به‌طور همزمان، پاسخ‌گویی به پیش‌فروش‌های مربوط به سال 97، فروش‌فوری و فروش‌اعتباری سال 98 و همچنین اجرای طرح‌های جایگزینی خودرو‌های خارجی را در دستور کار داریم که مشمول حجمِ زیادی از محصولات قابل عرضه در رده‌های مختلف است.

باقری افزود: پس از پایان تحویل خودرو‌های معوقه سال 97، پاسخ‌گویی به همه تعهدات سال جاری را نیز به‌سرعت آغاز خواهیم کرد تا هم میزان تقاضای موجود را به تعادل برسانیم و هم زمینه تنظیم بازار را فراهم کنیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.