تغییر تابلوی شعب بانک‌های ادغامی تا پایان سال

تغییر تابلوی شعب بانک‌های ادغامی تا پایان سال

تابلوی بانک سپه در حالی تا پایان سال برای تمامی شعب بانک‌های ادغامی نصب خواهد شد که در حال حاضر عبارت وابسته به بانک سپه در تابلوی این بانک‌ها نقش بسته است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، در حال حاضر انتقال بخش عمده‌ای از مالکیت سهام بانک های وابسته به نیروهای مسلح به بانک سپه در تابلوهای بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی اعتباری کوثر، عنوان «بانک وابسته» درج شده است و بر این اساس تابلوهای بانک‌های ادغامی از این پس با عبارت «وابسته به بانک سپه» بر سر در شعب و ساختمان‌های مرکزی این بانک قابل نمایش است.
محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در اینباره ، اظهار داشت: این برنامه موقتی است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال تابلو تمامی شعب بانک‌های ادغامی را تغییر دهیم و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب شود.
وی ادامه داد: در مرحله فعلی هم برای اینکه مالکیت خود را نشان دهیم و به مردم اعلام کنیم که مراحل این ادغام در حال انجام است، بحث وابسته بودن آنها از نظر مالکیتی و مدیریتی به بانک سپه را در زیر تابلو نوشته‌ایم.
چقازردی با بیان اینکه انتقال سهام بانک‌های ادغامی به بانک سپه از طریق بورس در حال انجام است، افزود: با این اقدام بانک سپه امور مدیریتی را در این بانک‌ها انجام دهد. وی خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۷۰ درصد سهام بانک‌های ادغامی به بانک سپه منتقل شده و بانک سپه مالک بخش عمده‌ای از سهام این بانک‌ها است.
مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: در مرحله بعدی هیات مدیره بانک‌ها در مجمع عادی فوق‌العاده انتخاب خواهند شد که با توجه به شرایط، تغییراتی در هیات مدیره آنها رخ خواهد داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.