اولین یادواره شهدای شبکه بانکی استان سمنان

با حضور مدیر عامل موسسه اعتباری ملل برگزار شد؛

اولین یادواره شهدای شبکه بانکی استان سمنان

اولین یادواره شهدای شبکه بانکی استان سمنان و تجلیل از خانواده هاي محترم و معزز شهدا و جانبازان و ايثارگران شبکه بانکی استان سمنان در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در مركز همايش هاي حفظ آثاروارزش هاي دفاع مقدس در شهرشهیدپرور سمنان برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا،شخصیتها ، فرماندهان نیروهای جان برکف مسلح ومسئولین کشوری کیومرثی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان گزارشي را ارائه واظهارداشت: كاركنان شبكه بانكي در دوران دفاع مقدس دوشادوش اقشار مختلف مردم و رزمندگان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور يافته و چندین شهید گلگون کفن تقديم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است و یک شهید نيز در دفاع از حرم اهل البیت تقدیم اسلام نموده است.
وی در ادامه گفت: ۲۴ آزاده و ۱۷۰ جانباز و ۶۰۰ ایثارگر از خانواده شبكه بانکی استان در دوران دفاع مقدس حضور ي فعال داشته اند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به نيابت از بانك هاي خصوصي كشوردر جايگاه حاضر و با ابلاغ سلام مديران عامل بانك هاي عضو كانون بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کاربزرگي است که باید مهم شمرده شود عزت وسربلندي واقتدار امروز نظام و انقلاب اسلامي ایران مدیون رشادت های ايثارگران و شهیدان گرانقدر در دوران دفاع مقدس است.
اثر شهادت با زنده نگهداشتن یاد شهدا نمایان خواهد شد و این اثر امروز موجب عزت و غرور جمهوری اسلامی ايران در مجامع بين المللي شده است.
مدیرعامل موسسه اعتباري ملل اظهار داشت:جهاد در راه خدا اجری بزرگ دارد و این اجر عظیم نصیب کسانی شده است و یا میشود که اخلاص در عمل و نیت پاک و صادق داشتند و یا دارند. وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به همکاران نظام بانکی گفت: تکلیف امروز ما (همکاران شبکه بانکی) حفظ راه و یاد شهدا با ولایت مداری و بصیرت افزایی است.
درانتهای این برنامه از خانواده هاي معزز شهدا،۲۳ ایثارگر و جانباز و خانواده آنان تجلیل شدوازتمبر یادبود شهدای شبکه بانکی رونمائی شد. همچنین درخلال برگزاری یادواره شهدا برنامه روایتگری دفاع مقدس ونامه فرزند شهید قنبريان ازشهدای مدافع حرم قرائت شد ومورد توجه حاضرین قرارگرفت.
در ادامه مدیرعامل موسسه و هیئت همراه بازدیدی هم از سرپرستی شعب حوزه موسسه دراستان بعمل آورد،در ابتداي اين بازديد ریاست حوزه سمنان گزارشی از وضعیت شعب تحت سرپرستی ارائه و سپس مدیر عامل موسسه با بررسی دقیق عملکرد شعب حوزه سمنان در خصوص جذب منابع ،وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات جهت سودآوری خواستار تلاش و کوشش مضاعف همکاران در راستای تحقق اهداف عالی موسسه شد.
وی در ادامه تاكيد کرد که باید همه با هم عهد ببندیم برای حل مشکلات مردم وسپرده گذاران تلاش کنیم و با انجام صحیح امور ومهندسی دقیق آن در راستاي معنويات مقام معظم رهبري ودر سالي كه به نام رونق توليد نامگذاري شده در عمران و آبادانی کشور سهیم باشیم.
وی در ادامه گفت:سرمايه اصلی موسسه همکاران خدوم ،پر تلاش ،صادق ،دلسوزو مدیران جوان مجرب آن هستند و ما در مركز به پشتوانه همكاران كارها را پيش ميبريم . در حاشیه این دیدار از ساختمان سرپرستی ومركز داده دوم موسسه در شهر سمنان بازدید بعمل آمد،معاونت امور شعب طحان ومعاونت اداری ومنابع انساني ابهری و ریاست منطقه چهار رحمانی مدیر عامل موسسه را همراهی کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.