توسعه سواد مالی و بانکی کودکان و نوجوانان با نرم‌افزار «سرزمین کودک پاسارگاد»

توسعه سواد مالی و بانکی کودکان و نوجوانان با نرم‌افزار «سرزمین کودک پاسارگاد»

نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک پاسارگاد» در راستای برقراری تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان در بستر تلفن‌های همراه و تبلت و ارایه برنامه‌های کاربردی با هدف سرگرمی، فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم بانکداری و مدیریت سرمایه، توسط بانک‌پاسارگاد بارگذاری شده‌است.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نرم‌افزار بخش‌های متنوعی در حوزه‌های داستان تعاملی، بازی، آموزش طراحی و نقاشی، رنگ‌آمیزی، پخش ویدیو، کارتون و ... ارایه شده‌است.
تولید محتوا در راستای سرگرمی، آموزش و توانمندسازی و مهارت‌افزایی خانواده‌ها و کودکان، ایجاد محیط مجازی پاک و هوشمند برای کمک به خانواده‌ها و کودکان در دوره‌ی انفجار فناوری‌های اینترنتی، آموزش مهارت مدیریت سرمایه، تبیین نقش بانک و مفهوم پس‌انداز در زندگی به‌ویژه برای کودکان و مهارت‌افزایی در خصوص مهارت تصمیم‌گیری با داستان‌های تعاملی، فرهنگ‌سازی سبک زندگی دیجیتال، توانمندسازی و ایمن‌سازی خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های آن، آموزش هدفمند و غیر مستقیم جهت پیشگیری از پیدایش آسیب‌های اجتماعی سبک زندگی کنونی از اهداف این نرم‌افزار است.
در این نرم‌افزار به نقش کاربردی داستان تعاملی که یکی از بهترین ابزارهای رفتارآموزی و آموزش غیر مستقیم در دنیا است، توجه ویژه شده‌است. دراین نوع داستان کاربر می‌تواند به جای شخصیت داستان، تصمیم‌گیری کرده و بر روند و پایان داستان تأثیر بگذارد.
گفتنی است نسخه Android این نرم‌افزار را می‌توان از طریق لینک https://www.bpi.ir/uploads/files/kids.bpi.apk در سامانه موبایلی بانک‌پاسارگاد دریافت کرد. نسخه IOS این اپلیکیشن نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.