همه چیز برای حرکت «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات:

همه چیز برای حرکت «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات به روند مثبت حرکتی «وبصادر» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه چیز برای حرکت ارزش سهام «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بهروز خدارحمی در گفتگو با پایگاه خبری «بورس 24» به ترکیب جدید سهامداران وفادار به سهم اشاره کرد و افزود: «وبصادر» در حال حاضر به نسبت یک ماه پیش، از بُعد عملکردی و ترکیب سهامداری و با توجه به ترکیب جدید سهامداران که برنامه‌ای برای عرضه‌های کلان ندارند، ساختاری مستعدتر برای رشد قیمت دارد و همه چیز برای حرکت ارزش سهام «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست.
وی در بخش دیگری از این گفتگو به تحلیل شاخص‌های بورس طی روزهای اخیر پرداخت و ادامه داد: اینکه بخشی از بازار که رشدهای بیشتری داشته و هیجانی بوده است، اصلاح قیمت کند، یک رفتار منطقی ارزیابی می‌شود اما زمانی که بازار در روند منفی قرار می‌گیرد با این موضوع مواجه می‌شویم که همه سهم‌ها به یک نسبت ریزش می‌کنند حتی سهامی که روند رشد ارزش آن‌ها انفجاری نبوده دچار ریزش می‌شود و البته این یک اتفاق عجیب است.
خدارحمی ادامه داد: روند ریزشی این روزهای بازار متاثر از اخبار منفی در کلان اقتصاد یا خبرهای سیاسی منفی نبوده است و جزو معدود دفعاتی بود که در یک سال گذشته بازار بدون دلیل منطقی از مسیر خود خارج می‌شد، در این شرایط سهم‌هایی هم که با شیب ملایم‌تری رشد داشتند با افت قیمت روبرو شدند.
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات به روند حرکت سهام بانک‌ها اشاره کرد و افزود: در مدت اخیر بانک‌ها رشد آرام و پایداری داشتند اما به دلیل رفتارهای توده‌وار بازار در هفته گذشته با ریزش روبرو شدند. با توجه به شرایط موجود و حذف نگرانی‌هایی که سال‌های گذشته با آن‌ها درگیر بودند، به نظر می‌رسد که بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری مطلقا نگرانی ندارند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.