سودآوری فرآیند بیمه‌گری در شش ماه اول

مدیرعامل بیمه کوثر در دومین نشست تخصصی مدیران در سال۹۸ عنوان‌کرد:

سودآوری فرآیند بیمه‌گری در شش ماه اول

فروش هوشمندانه مدیران استانی و ستادی بسترهای افزایش سوداوری در فرایند بیمه‌گری را در شش ماه اول سال محقق کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت در دومین نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر سال ۹۸، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تفویض اختیار، کنترل خسارت، مدیریت ریسک و شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی موجب افزایش سود بیمه‌گری شرکت شده است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد: افزایش سوداوری در سرمایه‌گذاری بسترهای افزایش سرمایه شرکت و قبول اتکایی در آینده نزدیک را برای شرکت مهیا کرده است.
وی افزایش رضایت مشتری، مسئولیت‌پذیری و ایجاد رقابت سالم را از دستاوردهای کوتاه‌مدت تفویض اختیار برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه بازار، شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، ایجاد صورت‌های مالی و عملکردی استانی و در نهایت سوداوری و مدیریت‌پروری از دیگر دستاوردهای تفویض اختیار است.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه سهولت و تسریع در ارایه خدمات، دقت در عملکرد با کنترل و نظارت و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نیروی‌انسانی از اهداف اجرایی تفویض اختیار است، گفت: با ایجاد سامانه‌های هوشمند مدیریتی، تشکیل شوراهای فنی و غیرفنی در استان‌ها، افزایش تعامل میان مدیران ستاد و سرپرستی‌ها و تقویت خودکنترلی کارکنان؛ نظارت و کنترل در شرکت افزایش می‌یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.