نگاهی به مراسم 50 سالگی سامسونگ؛ نیم قرن نوآوری و تعهد

نگاهی به مراسم 50 سالگی سامسونگ؛ نیم قرن نوآوری و تعهد

شرکت سامسونگ روز جمعه 10 آبان، پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری خود را با حضور مدیران و کارمندانش جشن گرفت. در این مراسم که در شهر دیجیتال سامسونگ در شهرک مرکزی این شرکت در شهر سووان برگزار شد، بیش از 400 نفر از کارمندان سامسونگ حضور داشتند. 
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم و با حضور جمعی از مدیران ارشد، نیم قرن حضور موفق و پیشگامی این شرکت در نوآوری‌ در عرصه‌های مختلف را جشن گرفتند. 
جی لی، معاون رییس هیات مدیره سامسونگ در پیامی ویدیویی به این مراسم از تمامی کارمندان شرکت به دلیل تعهد کاری‌شان در 50 سال گذشته تشکر کرده و بر پایبندی این شرکت به ادامه مسیر موفقیت مبتنی بر میراث دستاوردهای گذشته و تبدیل شدن به شرکتی معتبر، تاکید کرد. 
او گفت «موفقیت‎های 50 سال گذشته تنها به یمن تعهد و سختکوشی تک تک شما ممکن شده است. در آستانه 50 سال بعدی نیز بیایید تخیلات و رویاهایمان را بر ساخت آینده‎ای فوق‌العاده متمرکز کنیم».
او با تاکید مجدد بر تعهد سامسونگ به معرفی فناوری‌های نوآورانه در راستای کمک به جامعه جهانی افزود «بیایید با استفاده از فناوری‌های جدیدمان، آینده‌ای سالمتر و خوشحالتر بسازیم. ما با رشد در کنار همدیگر و به اشتراک‌ گذاشتن موفقیت‌هایمان، به بهترین‎ها در جهان تبدیل خواهیم شد».

چشم انداز ایجاد یک میراث ارزشمند
مدیران و کارمندان سامسونگ که در این مراسم حضور داشتند دستاوردهای بزرگ خود در نیم قرن گذشته را یادآوری کرده و بر آغاز مسیری نو در راستای تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در صدسالگی سامسونگ تاکید کردند.
کینام کیم، مدیرعامل بخش راهکارهای سامسونگ هم سه هدف اصلی این شرکت برای تداوم رشد در فصل جدید حیات سامسونگ را تشریح کرد. او گفت «تغییرات غیرقابل پیش‌بینی به دلیل تغییرات مادی و جمعیت‌شناختی و رفتارهای مشتریان، خصیصه اصلی عصر جدید در صنعت فناوری خواهد بود. به همین دلیل ما برای موفقیت باید به شکلی خستگی ناپذیر به دنبال نوآوری داخلی باشیم. هیچگاه نباید آموختن را متوقف کنیم و در انجام کارهای محوله باید جسور و مرزشکن باشیم.».
هدف دوم سامسونگ که در این مراسم به آن اشاره شد این بود که مشتری همیشه در مرکز همه تجارت‌های این شرکت قرار خواهد داشت. کیم در این مورد تاکید کرد «ما باید همیشه یک قدم از نیازها و انتظارات مشتریان جلوتر بوده و روش‌هایی نوین برای رشد در بازارهای نوظهور پیدا کنیم، ما باید همیشه مراقب باشیم که مشتریان در مرکز همه فعالیت‌های ما قرار داشته باشند». 
او در پایان سخنانش گفت «بیایید با همکاری هم به سامسونگ کمک کنیم تا به شرکتی تبدیل شود که به ایجاد جهانی بهتر کمک کرده و برای نسل‌های آینده نامی محترم و دوست داشتنی باشد. من از همه می خواهم که مسئولیت‌هایمان را در مقام یک شهروند شرکتی متعهد، فراموش نکنند». 
مدیران و کارمندان سامسونگ در سراسر جهان در هفته‌های اخیر با انجام فعالیت‎های داوطلبانه تلاش کردند تا حضوری مسئولانه در جوامع محل فعالیت خود داشته باشند و به شکلی معنادارتر، پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت خود را برگزار کنند. از جمله این فعالیت‌های جهانی می‌توان به کمپین کمک به خیریه‌ها توسط کارمندان سامسونگ و انجام پروژه‌های آموزشی برای دانش‎آموزان نوجوان اشاره کرد. 
شرکت سامسونگ در راستای ایفای نقش شهروند شرکتی خود در ایران هم پروژه‎ها و فعالیت‎های متنوعی داشته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‎های مخصوص نابینایان و کم‌بینایان موسوم به کتابخانه‎های گویا در 15 استان کشور، راه‎اندازی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای کمک به ایده های نوآور و همچنین آکادمی مهندسی سامسونگ برای مهارت آموزی جوانان اشاره کرد. 
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.